Idil Dora Doğal Zeytinyağı - Deli Kız Öneriyor

doğal zeytinyağı-idil dora

Hani bazı insanları tanımadan seversiniz kanınız kaynar ya. Bugün böyle birinden haberlerim var. Blog aleminde ilk arkadaşım Umutlu Ev Kadını Gamze, uzun zamandır bloğuna yazmıyor ama her zaman dostum olarak kalacak. Daha bloğumu açar açmaz beni ilk takibe alan arkadaşlarımdan ve kısa süre sonra da kendimizi mesajlaşır ve kırk yıllık dost gibi dertleşir halde bulduk. Blog dünyasının bana en büyük iyiliği, her zaman iletişim içinde olacağım dostlar kazandırmış olması. Gamze' nin yazılarını da çok özlediğimi söylemek isterim. Sayfası telefonumda hep açık dururdu ve ne yazmış diye uğrayıp okurdum. Artık yazmıyor olması bence çok büyük kayıp.

zeytinyağı

Sevgili Gamze çok güzel bir işe imza attı görümcesi ile birlikte. Çanakkale' de İdil Dora Doğal Gıda adıyla aile zeytinliklerinden elde edilen saf zeytinyağı ürünlerini satıyorlar. Üstelik sadece Çanakkale' de değil. Online satışları da var. Doğal gıdaların artık altından bile değerli olduğu çağımızda bu güzel oluşumu zeytinyağı meraklılarına duyurmak istedim. Zeytinyağı' nın faydaları artık herkesçe biliniyor. Bizim evde her yemek zeytinyağı ile pişer. Tabii Avusturya' da ne kadar doğalını alabildiğimizi bilmiyorum ama bulabildiğimizin en iyisini almaya çalışıyoruz. Mutlaka aşağıda verdiğim web sayfasına ve sosyal hesaplarına göz atın derim. Resimlere bakmak bile insanın ağzının suyunu akıtıyor. Sevgili Gamze' ye ve iş arkadaşlarına bol satış ve başarı dilerim.

doğal zeytinyağı


zeytinyağı



22 Yorumlar

Yorumlara link eklemeyiniz tıklanabilir link olan yorumlar yayınlanmaz. Please don' t add your links at the comments they will not published.

  1. Arkadaşım, beni bu yazı ile çok gururlandırdın. Tüm kalbim ile seni kucaklıyorum, çok çok teşekkür ederim :*

    YanıtlaSil
  2. Sağlık dağıtan sağlık bulsun bol bereketli kazançları olsun inş.
    Z.yağı konusun da şanslıyım doğal sıkım alıyoruz bizde tanıdıklardan her şeye kullanıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Gamze'nin işi hayırlı olsun, bol satışlı bol kazançlı :)

    YanıtlaSil
  4. Zeytinyağ bizim evin de vazgeçilmezi. Umarım bol kazançları olur.:)

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir destek yazısı, iyi ki varsınız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir yorum tesekkür ederim 😊

      Sil
  6. Zeytinyağı gibisi var mı. Egede yaşamının güzel tarafı da bu sanırım. Pek çok güzel ve temiz gıdaya ulaşmak mümkün.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet yaa cok severim Ege yi oglumun adi bile Ege 😂😂😂

      Sil
  7. Çanakkale benim her zaman özeldir.Üniversite yıllarım orada geçti.Şimdi yazıda okuyunca yine o zamanlara gittim. Zeytin yağsız aslaaaa :) Gamze Hanım'a da hayırlı olsun diyeyim..

    YanıtlaSil
  8. Gamzeyi tebrik ederim.Birbirinize destek olmanız ne güzel 💗

    YanıtlaSil
  9. Süper , tebrik ederim Gamze'yi. Sitelerini mutlaka ziyaret edeceğim 😉

    YanıtlaSil
  10. Gamze adına sevindim. Başarılar diliyorum. :)

    YanıtlaSil
  11. Hepinize merhaba,ben Gamzenin eşiyim. Bir düzeltme yapmaknisterim, iş arkadaşı olan koşi benim ablam,yani gelin+görümce sırt sırta verip 4.nesil olarak ata yadigarı 100yıllık zeytin ağaçlarından soğuk sıkımla sofralarınıza sunuyorlar. Ikisine de bu güzel birlikteliklerinde başarıları daim olsun.
    Saygılarımla,
    Devrim Şentürk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir İşbirliği. Aile miraslarina sahip çıkmak gerçekten takdir edilesi hele zeytin gibi degerli bir miras ise. Düzeltme için teşekkürler basarilar dilerim 😊

      Sil
Daha yeni Daha eski