Yılın İlk Blog Konuğu-Şirine Ablamız

Gitmeyenlerin sadakatini ve sabrını severim
Sarılıp bırakmayanların sıcaklığını
(Şems)

Hani bazı insanlar vardır. Tanımazsınız ama size o kadar yakın ve sempatik gelir ki gidip yanaklarını sıkıvermek istersiniz. Bugün 2018' in ilk konuğu olarak öylesi tatlı bir blogger arkadaşımı kahveye ağırlıyorum. Bücürük ve Ben bloğunun sahibesi sevgili Müjde hanım bugünkü konuğum. Bloğumu yeni açtığımdan beri takipleştiğimiz ve severek hem yazılarını okuduğum, hem sohbet tadında yorumlaşmalarıyla beni mutlu eden bir blogger dost.

https://bucurukveben.blogspot.co.at/

Blog aleminin doğrucu ablası, eski Türk filmleri tadında yazı dizileri ve diğer güzel yazıları ve paylaştığı melodiler ile okunası bu bloga uğramadıysanız mutlaka uğrayıp bir merhaba deyin. Yeni yazı dizisini merakla bekliyorum diğerlerini keyifle okudum kah güldüm kah duygulandım yazdıklarıyla. Üstelik çizimleri de harika, yazılara renk katıyor. Sizi çok seviyoruz Müjde Hanım kısacası :) Daha uzun uzun yıllar güzel yazılarınızla ve dostluğunuzla aramızda olmanızı dilerim :)


44 Yorumlar

Yorumlara link eklemeyiniz tıklanabilir link olan yorumlar yayınlanmaz. Please don' t add your links at the comments they will not published.

  1. Benim de severek takip ettiğim bir blog. Keyifli bir yolculuk onun bloğunda gezebilmek. Sizin de emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Blogu sayende öğrenip ziyaret ettim Deryacım, gerçekten çok hoş postları var. Güzel bir etkinlik bu.

    Bol öpücükler
    birsenle.com

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler, bende hemen arkadaşı takibe alıyorum......

    YanıtlaSil
  4. Sıkı takipçisiyim.Okumadan geçmediğim bloglardan..

    YanıtlaSil
  5. Çok isabetli bir konuk seçiminde bulunmuşsunuz. Hem sizi hem de onu tanımak bizim için çok güzel bir kazanım hiç kuşkusuz :))

    YanıtlaSil
  6. Müjde abla candır.Blog yazarları buluşmasında tanıdığım ve çok sevdiğim blog yazarlarından.Senaryoları ve çizimleri de çok iyidir.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveeet o senaryolara ve cizimlere hayranim 😊

      Sil
  7. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!
    Ayol bugün ikinci bir sürpriz bana. AAaaa nasıl şaşkınım şu anda. Derya'cığım sabahtan beri yoktum, bilsem belediyeye gitmezdim diyeceğim ama gitmek zorundaydım çünkü perşembe günü çağırdılar cuma sizi bekliyoruz diye ve 2'ye doğru eve geldiğimde, önce ev işleri, balkon yıkama (bu arada bilgisayarı hiç açmıyorum tabii)sonra banyo yap, saç kurut, yemek ye ve nihayet bilgisayar başına geçip, belediyede başıma gelen çok şaşırdığım bir o kadar sevindiğim sürprizi (o yüzden bugünün 2. sürprizi bu oluyor dedim) yazmak istedim, yazdım, bitti ki saat 19.00'a gelmiş senin yazını yeni gördüm 2. güzel sürpriz!!

    Çooook teşekkür ediyorum canım, mahçup oldum valla, uzun uzun yukarıda anlattım ki, hani şımardı da gördüğü halde gelip yorum yazmıyor deme diye valla tek tek hepsi doğru yukarıda Allah var, sırf Bücürük'ün tüylü çarşaf, yastık, vs. çırpmam yarım saatimi alıyor:)))ne yapayım her gün her gün nevresim, yastık da yıkanmaz ki ben de güzel havaysa çırpıyoru tüyleri:))birlikte uyuyoruz çünkü:)

    Sadece sana değil, güzel yorumlarla beni mutlu eden sevgili arkadaşlarıma da yeni tanışıyorum bazılarıyla onları da mutlaka takibe alacağım çok teşekkür ediyorum, beni çok mutlu ettin canısı, kahven bol şekerli oldu bana şeker gibi geldi:)sevmek çok güzel, sevilmek de, kocaman öpüyorum hepinizi:)))
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Askolsun asla simardi demeyecegim insanlardansiniz. Cok sevindim kahve davetimle mutlu olmaniza her blogu seviyoruz ama herkesin hayatta da oldugu gibi bir parca fazlaca sevdikleri var. 😍😍😍

      Sil
  8. On parmağında on marifet hem sanatçı hem güzel yürekli insan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blog aleminde tanidigim en güzel insanlardan. Sen de öylesin. Bu dostlar icin bile bloglari yazmaya deger 😊

      Sil
  9. Şaşkınlıktan unutuş olabilirim ilk yorumumda ne yazdığımı bile hatırlamıyorum heyecandan, şaşkınlıktan ve mutluluktan neler yazdımsa artık....unuttuysam: ben de...ben de çok seviyorum. :)

    YanıtlaSil
  10. Hemen gidiyorum merhaba demeye :)

    YanıtlaSil
  11. Tam on ikiden vurmuşsunuz :) Müjde Abla'yı severek takip ediyorum zaten, sağolsun beni ilk günlerimden beri hiç yalnız bırakmadı, hep destek tam destek Müjde Abla'ya :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seveni cok biliyorum hak da ediyor bunu samimiyeti ile 😊

      Sil
  12. Derya, yeni yılda çok sevindiğim bir seçim oldu bu. Çok seviyorum onu. Resimli öyküleri, vatansever kimliği, bilge kadındır kardeşim.
    Teşekkürler ikinize de. Sizleri seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizler de sizi cooook seviyoruz 😍😍😍

      Sil
  13. Benim de çok severek takip ettiğim bir blog.Kendisinin çizimleri bir harika gercekten😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet gercekten de cizimleri cok guzel 😊

      Sil
  14. yılın ilk blog yazınız bir şahsa ayırmanız çok güzel gerçekten övünülecek bir davranış tebrik ederim iyi çalışmalar dilerim :))

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel seçim olmuş :)

    YanıtlaSil
  16. Evet evet yılın ilk misafir bloğu için harika bir seçim bence de.Müjde bloggerların en tatlılarından.Aklının ve yüreğinin güzelliğini sanatla buluşturmuş Can kişi :)

    YanıtlaSil
  17. Aaaa bücürük ve ben..Bayılıyorum çizimlerine ve dizilerine.Şu an yeni bir dizi başladı.Güzel Katil diye..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ikibölümü okudum bile tam benlik konu 😊

      Sil
  18. İlk fırsatta ziyaret edeceğim kendisini. Sevgiler Derya'cım 😘

    YanıtlaSil
  19. benim de severek takip ettiğim bir blog yazarımızdır..🙂 uzun zamandır ortalarda yoktum,çoğu yerleri dolaşamamıştım.. blogger dostluğu ne güzel,Allah dostluğunuzu daim etsin..🙂 sağlıcakla kalınız..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten de dostluklar güzel tesekkür ederim 😊

      Sil
  20. Fantastic post dear! I followed you back :)
    Keep in touch <3
    https://anastasijakostic.blogspot.com

    YanıtlaSil
  21. Sonradan yazan tüm arkadaşları unutmuş olmayayım sağolun, çoook teşekkürler:) ♥♥♥

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski