Acı Bir Kahve Alır Mıydınız?



En güzel deniz,
henüz gidilmemiş olandır.
En güzel çocuk,
henüz büyümedi.
En güzel günlerimiz,
henüz yaşamadıklarımız.
Ve sana söylemek istediğim en güzel söz,
henüz söylememiş olduğum sözdür.
Sevdiğin müddetçe
ve sevebildiğin kadar,
sevdiğine herşeyini verdiğin müddetçe
ve verebildiğin kadar GENÇSİN!
(Nazım Hikmet)




Selamlar dostlarım. Bugün heyecanlı günlerden biri daha. Etrafı topladım, toz aldım, ikramlık kahvem, şiirim hazır. Neden mi? Bugün yine değerli bir blog konuğum var. Bu aralar hep hanım arkadaşlarımı konuk ettim, haksızlık olmasın dedim ve başladığı zamandan beri severek takip ettiğim, ayrıca çok seviyeli, çok efendi bulduğum genç bir erkek blogger arkadaşımızı konuk ettim. Acı Bir Kahve Tadında Bloğunun sahibi sevgili Yusuf Aslan bugünkü konuğum. Tahminen sevebileceğini düşündüğüm Nazım Hikmet' ten bir şiirle karşılamak istedim bu genç arkadaşımı. Umarım mutlu olur.


Genç yaşına rağmen yazılarında yaşının üzerinde bir olgunluk var. Bloğunda gezilerinden, kitaplardan, deneyimlerden, kısacası hayatın içinden konulardan bahsediyor. Okuması çok keyifli, özellikle de birbirinden güzel gezi yazılarını... Yazış uslubunu da çok kibar bulduğumu söylemeliyim. Samimi olmak adına aşırı laubali ve nezaket kurallarını hiçe sayar tarzda yazılan bloglar beni kişisel olarak rahatsız ediyor ve takip de etmiyorum. Tabii ki samimi olmalı ve bloğa kendi ruhumuzu katmalıyız, ama bunun da sınırları olmalı.

İlginizi Çekebilir : Hayat Rengarenk Olsun

Bana sorarsanız Acı Bir Kahve Tadında çok güzel bir geleceği olan bir blog. İyi ki blog aleminde var dediklerimden. Resimlerini ve yazı başlıklarını da çok başarılı buluyorum. Kişisel bir blogda olması gereken her şey var. Henüz uğramadıysanız mutlaka gidin ve okuyun derim. Sizler de bana hak vereceksiniz. Umarım sevgili Yusuf, yıllarca yazılarını yazar, bizler de keyifle okuruz. Yolun açık olsun arkadaşım.


18 Yorumlar

Yorumlara link eklemeyiniz tıklanabilir link olan yorumlar yayınlanmaz. Please don' t add your links at the comments they will not published.

  1. Tam yazdıklarınız gibi "Acı Bİr Kahve Tadında".. Samimi ve beyefendi kişiliği, tevazusu ile hem öğretici hem okuması keyifli yazılarını takip etmeye çalışıyorum. Başarıları daim olsun.

    YanıtlaSil
  2. Başarısı daim olsun :)

    YanıtlaSil
  3. Yusuf Arslan'ın blogunu uzun zamandır takip ediyorum.Kişisel bloglar içinde yazılarını ilgiyle okuduğum bir blog.Kişisel bloglarda samimiyet ve efendilik benim için çok önemli olduğu için severek takip ediyorum.Uzun yıllar yazması dileğiyle...

    YanıtlaSil
  4. Hemen geldim deryam. Ne güzel bir konuk, kahve ve şiir canım. Hemen gidiyorum , çok teşekkürler tanıttığın için. :*

    YanıtlaSil
  5. Ne güzel tanıtmışsın blogger arkadaşımızı.Hemen ziyaretine gideceğim.
    Bloggerları böyle destekleyip,duyurman çok hoş.
    Sevgiler canım ��

    YanıtlaSil
  6. gördüm güzel bir blog,çalışmalarının devamını dilerim..nazım hikmetli iyi bir tanıtım olmuş.. :) elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Ne güzel tanımışsın Derya. Acı kahvenin yanında şiir ve dost bir sahne gibisi yoktur...

    YanıtlaSil
  8. Severek takip ettiğim bir blog daim olsun insallah

    YanıtlaSil
  9. Yazılarını inceledim,çok hoş.Takip butonunu bulamadım :(

    YanıtlaSil
  10. Bilmediğim bir blog, ben gidip dolanayım o zaman...

    YanıtlaSil
  11. Acı bir kahvenin kırkı yıl hatır var, almaz mıyız hiç :))

    YanıtlaSil
  12. Bende girip bakacağım mutlaka teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  13. Geçtiğimiz günler de tesadüfen fark ettiğim bir blog çok beğenmiştim:) çok kgüzel içeriği var biraz dolaşıp okudum izlemeye aldım. yolu açık olsun inş. teşekkürler Derya'm

    YanıtlaSil
  14. Güzel yazını bloğuma gelen güzel yorumlar sayesinde ulaştım. Estağfirullah, o kadar çok güzel şey demişsiniz ki gerçekten utandım. Bir kişi güzel görüyorsa, gerçekten güzel düşünür. Gerçekten çok teşekkür ederim. :)

    YanıtlaSil
  15. İlk fırsatta ben de ziyaret edeyim.

    YanıtlaSil
  16. Evet Derya. Yusuf gerçekten yazdığın özelliklere sahip değerli bir oğlumdur. Sıkça okurum onu. Bence de gelecek vaat ediyor. Seçimin için seni ve onu da kutluyorum. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  17. Yusuf Beyin yazılarını zevkle okuyorum. Selamlar:)

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski