Yeni Bloglar

Eylül 06, 2017
blogger-blogspot-blog


Herkese merhaba. Bir yeni bloglar listesi ile daha selamlıyorum sizleri. Çok düzenli yapamasam da bu listeyi, blogları gezip yeni bloglar farkettikçe yapacağım. Bakalım bu sefer gözüme takılan yeni arkadaşlar kimler :


Büyük oğlum tarihi çok sever, tüm dünya tarihi ile ilgilenir. Sizler de tarih seviyorsanız tam size göre bir blog
https://tarihkovani.blogspot.com


Aslında çok da yeni olmayan ama benim yeni keşfettiğim bloglardan. O yüzden listeye ekledim :)
http://hayatciviltisi.blogspot.com


Yine keşif etkinliğinde tanıdığım bloglardan
https://sertacsamur.blogspot.com


Ve yine yeni keşfettiğim arkadaşlardan
http://maviveedebiyat.blogspot.com.tr


Sevgili Beydanın Kitaplığı' nın biricik oğlu da aramıza katıldı gencecik bir blog yazarı olarak:
http://www.hayatagencbakis.blogspot.com.tr


Her zaman söylediğim gibi ben blogları gezerken farkettiğim yeni blogları ekliyorum ama sizler de hiç çekinmeden bana ulaşabilirsiniz. Yeni bloglara severek yer veririm :)

34 yorum:

  1. Hemen ziyarette gidelim o zaman :)

    YanıtlaSil
  2. Benim oğluma da yer verdiğin için çok teşekkürler Deryacığım :) Söylediğimde çok mutlu oldu. Böyle ismini gördükçe motive oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne demek canim. Yazsin gençler yeni bloggerlar yetissin 😊

      Sil
  3. Bana da yer verdiğiniz için çok teşekkür ederim...' hayata genc bakis'i bilmiyordum hemen gidiyorum:) sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Gencecik bir arkadasimiz o yazmaya gönül vermis destek olalim 😊

      Sil
  4. Interesting post.
    Thank you for sharing!
    Have a nice day, dear!

    YanıtlaSil
  5. Merhaba, bir şey rica edebilir miyim? Benim eski bloğumun linki baymudo.blogspot idi şimdiki ise maviveedebiyat.blogspot.com

    Bu şekilde yenilerseniz sevinirim, şimdiden teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Düzelttim tesekkürler uyari için 😊

      Sil
  6. Tanımadığım bloglar varmış.Bir ziyaret edeyim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  7. Güzel bloglar bakacağım hepsine 😊

    YanıtlaSil
  8. Merhaba.
    Aslında çok iyi oluyor böyle paylaşımlar.
    Böylece yeni bloglara ulaşıyoruz.
    Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baslangiçlar zordur. Destek olalim 😊

      Sil
  9. Hepsi de çok güzel bloglar

    YanıtlaSil
  10. Blog alemi çok büyüdü bu şekilde tanıtıcı yazılar olmasa yenileri keşfetmek oldukça zor oluyor. Teşekkürler tanıtımlar için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Herkese düzenli yorum yazamiyorum ama farkettikçe yeni bloglari tanitacagim sizlere 😊

      Sil
  11. Derya hanım değerli yorumunuz ve bizleri referans gösterdiğiniz için müteşşekkir olduğumuzu bilmenizi isterim..

    Saolun efendim.

    YanıtlaSil
  12. Takip ettiğim ve sevdiğim bloglar :) Yolları açık olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Emek veren herkesin yolu açik olsun canim.

      Sil
  13. Yeni bloglara destek verilmesi güzel 👍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim sevgiler 😊

      Sil
  14. Hello again dear Deria, you surprise me always with your will to work and create. This blog is very useful for everybody.
    Wish you a fantastic day!
    Greetings,
    Flo from
    https://femeieastazi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dear florentina, blogging is a part of my life. I am relly investing too much time for my blogs but it makes me very happy. Thank you for your kind comment 😊

      Sil
  15. Merhabaaa :) Bende sizi izliyorum bi suredir pek blogla ilgilenemiyorum Bende yeniyim beklerimm yeni postlaraa:)

    YanıtlaSil
  16. Ben de ziyaret edeceğim ilk fırsatta. Teşekkürler canım ...

    YanıtlaSil
  17. Bir sonraki yazında bana da yer verirsen çok sevinirim. Henüz çok yeniyim

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.