Blog Tavsiyelerim

Nisan 18, 2017
Haftanın bloğu


Allahım, ne güzel şey bu dost yüzü!
İnsanın kalbine dolan bu bakış!
Ey çorak ruhlara veren bu süsü,
Ey gönül, sana alkış, alkış, alkış!
Gel dostum, yanıma otur, dizime
Koy sıcak başını, konuşmayalım,
Bakışalım yalnız. Ama sen yine
cevap ver: Sevdin mi beni bakalım?
(Ahmet Kutsi Tecer)

Uzun zamandır Haftanın Bloğu olarak severek hazırladığım ve sevdiğim blogları konuk ettiğim bu bölümü bundan böyle Blog Tavsiyelerim olarak yayınlamaya devam edeceğim. Her hafta düzenli hazırlayamadığım için bu kararı aldım.
Bugünkü konuğum da bloğumu açtığımdan beri beni hiç yalnız bırakmayan ciciş bir arkadaşımız. Hem psikolog hem blogger. Kozmetik ürünlerini çok sevdiği için bloğunda kozmetik ürünlerini tanıtıyor. Kozmetik konusunda okuduğum bloglar bana sıklıkla fikir verebiliyor ve güvendiğim bloglardan biri de sevgili Kozmetik Psikolojisi. Her kozmetik ürünü tanıtan blog okurlarına karşı sorumluluk taşımıyor ve güven vermiyor ne yazık ki. Bu anlamda doğruyu yazmıştır diye okuduğum bloglardan. Tek kusuru sporu sevmiyor :) Ama o her haliyle güzel zaten :)


http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.co.at/



Sevgili Kozmetik Psikolojisinin diğer sosyal medya hesapları:

İnstagram

Facebook


Google




39 yorum:

  1. Kendisini severek takip ediyorum :) Bir gün kendimide burda görürmüyüm acaba 💕😊

    YanıtlaSil
  2. ben de takip ediyorum tabi :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen ilk takip edenlerdensin örnek aldığım bir ablamsın zaten, teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Takip ettiğim bloglardan biri. Sporu ne yalan söyleyeyim bende sevmiyorum. Yürüyüş tamam da düzenli hareketler beni boğuyor yalan değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beyda'nın Kitaplığı teşekkürler spor konusunda beni yalnız bırakmadığın için ayrıca çok teşekkürler :D :D

      Sil
  4. Bendeee takıp edıyorum tesekkur ederız 🤚🏻

    YanıtlaSil
  5. Vayyyyy süper olmuş içim açıldı tavsiyelerini dikkate alacağım canımcımmm

    YanıtlaSil
  6. Evettttt Kozmetik Psikolojisi eklisinnnn ve ne hoş buradasınnn :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eveeeeeeeeeeeet :D öptüm canım sağol

      Sil
  7. hahah spor ben de sevmiyorum:) Ben de takip ediyorum kendisini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. spor konusunda bir destek daha :D teşekkürler Yasemin :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. teşekkür ederim beni takip ettiğiniz için :)

      Sil
  9. görüşlerine önem verdiğim bir sayfa,,,

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fatma ben de senin görüşlerine hep önem veriyorum bilmukabele :D

      Sil
  10. Bu tür bölümleri seviyorum. Bilmediğimiz bloglardan haberdar oluyoruz böylelikle. Kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. Kozmetik Psikolojisi blog yazarını tanıyorum. Çok değişik tarzı var. Sempati duymuştum hemen. Lakin bugünlerde kimseyi takip edemiyorum, yakın zamanda hem bloğumla hem hepinizle ilgileneceğim. Seçiminden dolayı seni ve arkadaşımızı kutlarım Derya, ikinize de sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  12. Benim de tanıdığım bir blogger varmış bugün....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biz zaten bir noktayla anlaşıyoruz değil mi :)

      Sil
  13. Kozmetik Psikolojisi'nin blogunun doğum günüymüş! Vesileyle uğrayıp nice yıllar diledim. :)
    Şiir çok hoş, paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım evet bloğumun doğum günüydü :D benim doğum günüm 20 ocak

      Sil
  14. ne güzel insansın sen ya :D pekiştirmiş oluyoruz tanıdıklarımızı , tanımadıklarımızla yeniden tanışıyoruz :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet çok iyi bir konuya imza atmış çok hoş bir düşüncesi olmuş Derya Hanımın, sevgiler :D

      Sil
  15. merhaba :) blogunuzu nasıl duzenledınız tema ve yerleşim olarak özgün bir profil olusturmak ıstıyorum tavsiyeniz var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://delikizinbohcs.blogspot.co.at/2017/03/deli-kiz-yenilendi.html?m=1
      Bakin bu yazimda linkler de vererek detayli anlattim 😊

      Sil
  16. Bende gidip bi kapısını çalayım ;)

    YanıtlaSil
  17. Yaaa inanmıyorum yaa, şöyle ki ben hem başka bir bloğunun olduğunu bilmiyordum hem de üstüne üstlük beni anlattığını haber verince öğrendim :D çoook sevindim, mutlu oldum :D teşekkür ederim ve ben de senden bloğumda en kısa zamanda bahsetmek istiyorum :) ÇOK DUYGULANDIM YA :) Son olarak hala spor yapmayı sevmiyorum :D:D:D sevgiler, saygılar.. öpüyorum seni :*

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.