Aşk Oyunu 2

Mart 06, 2017



     Saat 10 buçuk ve elimde bir tabak salçalı makarna ile bilgisayarın başında maillerime bakan bir ben vardı. Dün akşam üye olduğum evlendirme sitesinden gelen onlarca maili görünce şaşırmadım desem yalan olur hani. Doğruca evlendirme sitesine girip mesajları okumaya başladım. Şiirler, mrb'lar, gelir düzeyinin yüksekliğine dem vuranlar, mesleklerin ne kadar iyi olduğunu öne atanlar vs. vs. 20'ye yakın böyle saçma sapan mesajdan sonra benim; yani o çıtı pıtı, hanım hanımcık kızın ağzından ''Ha s.ktir b.k sürüleri'' lafı çıkınca şaşırdım kendime. Oysa daha güzel küfürlerim vardı benim. Sahi ne oldu onlara? :)))

     Sonra bi mesaj... ''Hey Makarnacı!!!'' yazıyordu sadece. Sol elimde çatal, sağ elim klavyenin üstünde -Hönk!- diye kala kaldım. Etrafıma bakındım. Yoksa kahrolasıca federaller!!!???...

                           ***


     Adı Selimmiş.Ben gibi spagetticiymiş. Oda sabah kahvaltısını spagetti ile yapıyormuş. Ufak bir tanışma ve sohbetten sonra buluşmaya karar verdik. Üstelik 3 saat sonrası için. Ah ben! Anlamıyorum kendimi. Neden bir türlü durduramıyor, her şeyi aceleye getiriyorum? Kim ki bu adam şimdi? Sapık mı, katil mi, gerçekten evlilik mi arıyor, yoksa beni yatağına süs yapmaya mı çalışıyor...?

     Taksideyken annem aradı. ''Nerdesin?'' sorusuna ''dışardayım'' cevabını verince bi an sustu. Yine işten ayrıldığımı anladı. Gözlerimi kapadım ve kendimi Beethoven'ın 9. senfoni dinlerken hayal ettim. Çünkü annemin patlayacağını hissettiğimde hep aynı şeyi yapardım.

*** 

    İşte karşımdaydı. Uzun boylu, esmer, siyah gözlüklü. Bordo, askılı bir pantolon ve kot gömlek. Kirli sakallıylı üstelik. ''Ama çooook yakışıklısın sen yaaaa!!! Al beni. Al al al al, noluuuur!!!'' ''Yuh bi dur kızım! Sen ne erkek manyağı çıktın ya?'' diyen iç sesim olmasa adamın ayağına kapanacak hatta sırtlayıp eve götürecektim nerdeyse. Eve gelen anneme de ''Anneciğim bak sana damat kaçırdım.'' diycektim. Kalp krizi geçirip vefat eden annemim kırkını bekleme işi olmasa hani...



  

28 yorum:

  1. Adamin pantolonu ve sakaliii 😣😣😣. Hic sevmem. Baskasini bulsun kiz 😂😂😂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maalesef patron. Gönül bu, daha kötüsüde olabilirdi.

      Sil
  2. Tüh yaaaa devamı olsa
    Kirli sakal napmış meraktan ölürüm ben

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem, belki bi kahvaltı masasında yıllar önce diz çökerek taktığı yüzüğü geri istemiştir.

      Sil
  3. İlla her yazında bir yemek mevzu olacak :)) Güldüm valla :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla sizin yazılarınızda da nedense hep psikoloji mevzusu oluyor ama biz ses çıkarmıyoruz :))))

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. Sonrası önceki bölümlerde. Tersden yazmayı denedim. Ufak bi değerlendirme yazım olucak bununla ilgili. Saygilar

      Sil
  5. Annesinin kırk mevlüdünü bekleme işi olmasa kaçıracak mı yaniii umuttt 🙈 Amanınn ;))))) 3 saat icinde iki makarnaci bulustuysa anca cafeye soslu makarna yemege giderler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Giderler giderler gençlik bu makarna bahane :)

      Sil
  6. Peki ya sonra? Ay çok merak ettim devamını :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kim bilir? belki büyük bir aşk sonrası terk edilme ve bir hastane odasında tavanda salına salına kahramanımıza bakan uçan bir balonla baş başa kalma. -Kaybedeni Belli Bir Oyun-

      Sil
  7. Bitmeeez, böyle bırakamazsın, bekliyoruz gerisini. Kalemine sağlık kardeşim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim ama devamını önceden yazdım ki :)))

      Sil
  8. En heyecanlı yerde bitti :(( Devamını biran önce isterim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim :)) tersden gittim sondan başa doğru yazdım :)

      Sil
  9. Hihihihhhh! Aman ne güzel bir hikaye olmuş böyleee:D

    YanıtlaSil
  10. Gerçeklik payı var mı acaba 😀

    YanıtlaSil
  11. Sanki bilinçaltımızı yazmışsın sen Deriacım :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heeeeeyy. ben yazdım ben :))))))) kurall :DDD

      Sil
  12. Ben beğendim adamı :))))) Devamı olmalı ama yarım kaldı meraktayım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler.devam konusunda sanırım bi açıklama yapmam gerekecek :) ayrı bi yazı yayınlayayım o konu hakkında...

      Sil
  13. Yazılarında büyülü bir anlatım var. Hem güldürüyor hem devamı olsun diye meraklandırıyor. Bize eziyet etme, bekletme, hep olmasa da ayda bir yaz kardeşim ya :((((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iltifatın için teşekkürler ece abla. arada derya'da yazacağım. sevgiler...

      Sil
  14. Aşk oyunu 2 yi okuduktan sonra serideki yazılar arasında mekik dokudum. :)
    Demek bütün olay makarnayla başlamış :) Gülüyorum ama hikayelerin bütününü düşününce bende buruk bir tat bıraktı.
    Sevgili Derya, Sevgili Umut teşekkürler...

    YanıtlaSil
  15. Ben de ilk bu bölümü okudum allahtan.Malum sondan başa yazmış Umut ;)
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.