Yarım Kalmış Oyun






''Biliyorum sen çocuksun'' dedi adam. Kadın etrafına bakındı ''Evet haklısın, küçük bir çocuğum hala. Oyuncağı elinden alınınca ağlamaya başlayan bir kız çocuğu'' dedi. Adam kadına baktı, kadınsa adamın gözlerinin içine. Adam sustu. Kadın yutkundu. Saat daha sabah on buçuktu. Kahvaltı masasındaki çay çoktan soğumuştu. 


     Kadın sol elini masanın üstüne koydu. Gözüyle parmağındaki yüzüğü işaret ederek ''Bunu istiyorsun demek. Hayatta sahip olduğum en güzel, en değerli oyuncağımı.'' dedi. Sonra derince bir nefes alıp konuşmaya devam etti. ''Ben canımın en sıkkın olduğu anlarda onunla oynardım biliyor musun? Ona bakardım, güç alırdım. Oysa şimdi sen, benden onu istiyorsun. -Oyuncağımı-. Allah aşkına söyler misin; sen hiç bu gözle baktın mı yüzüğüne, yanında olmadığımda ona benmişim gibi davrandın mı, beni gördün mü o yüzükte? Öptün mü benmişim gibi? Kokladın mı beni kokladığın gibi? Hiç birini yapmamışsın belli ki. Evet ben bir çocuğum. Oyuncağı elinden alınınca ağlamaya başlayan bir kız çocuğu. Ya sen? Sende bir çocuksun biliyor musun? Farkında değilsin belki. Şımarık, kıskanç; başka bir çocuğun çok sevdiği oyuncağını görüp aynısını değil,  ille de onun elindeki oyuncağı isteyen, aldıktan sonra üç beş dakika oynayıp sonra sıkılıp atan bir çocuksun.'' dedi. 


Adamın gözü masadaki yeşil zeytinde, kadının gözü yüzükte. Adamın eli soğuk çayla dolu bardakta, kadının sağ eli sol yüzük parmağında...    


-Yarım kalmış oyunlara...-

18 yorum:

  1. Vaaow supermis umutcum. Derya instada yazmis cok acikli mendilleri alin diye. Mendil paketimle geldim;) ah yaa hain adam kadini aldatmis mi cekip gidiyor mu. Zor yaa uzucu kadinin verdigi degerin asaletine hayran kaldim. Umut kalemine saglik boyle tarz beklemiyordum senden bravo.
    Deryacigim seni de cok opuyorum bunu seslendirsene sen o tatli sesinden dinleyip oturup aglayalim 😘😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryacim sizlere sürprizlerimiz olabilir bu konuda 😉

      Sil
  2. çok güzel devamı da gelse güzel olur....

    YanıtlaSil
  3. Çok anlamlı ve çok etkileyici olmuş...
    Tekrar tekrar okudum hatta, bir ayrıntıyı kaçırmamak için...
    Yüreğine, kalemine sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel. Etkisi silinmeyecek türden bir yazı olmuş. Kalemine sağlık.

    YanıtlaSil
  5. Kaleminize sağlık geçekten harika olmuş..

    YanıtlaSil
  6. Çok beğendim kaleminize sağlık. İçimden 'Kadinim sal gitsin adamı sana zeytine bakacak değil elini tutacak bir adam lazım' demek geldi. Ve dedim galiba:)

    YanıtlaSil
  7. Özellikle başlangıç kısmı bir harikaydi 👏👏

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel olmuş yüreğinize emeğinize sağlık ...

    YanıtlaSil
  9. Kısa romantik film tadındaydı.Yüreğine sağlık Umut.Sevgiler ikinize de..

    YanıtlaSil
  10. Karşımızdaki bir kişiye nasıl değer verilmesini gösteren bir paylaşım olmuş. Senin hissetmediğin ama benim hissettiğim değerleri çocuk olarak görmeyi ne güzel ifade etmiş Umut kardeşimiz.
    Saygılarımla.

    YanıtlaSil
  11. Devamı gelmeli bu yazının ama olumlu gitmeli gidişat :))

    YanıtlaSil
  12. süpeerr aşkı sadakati ayrılığı bağlılığı herşeyi anlatmış :)

    YanıtlaSil
  13. Off Kural ne yapmışsın 😢
    Çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  14. Yarım kalmışlıkların küllerinde her zaman küçük bir kor vardır ve en ufak bir esintide kıvılcımlanır

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.