Aşk Oyunu 1







Neden evlenmiştim onunla? Aşk mıydı yoksa etkisine kapılıp ömrümü ona adamak, çocuk yapmak için miydi? Hiç biri değildi aslında. Uzunca bir süre itiraf edememiştim kendime. Bir gün sıkıldığımı fark edince anladım. Amerika'yı görmek için evlenmiştim işte. Okul falan da bahane. O kadar basit. Gençlik aptallığı benimkisi.  Asansöre bindiğimde nereden çıktığını bilmediğim yine bu düşünce aldı beni. Oysa neredeyse 10 yıl olmuştu ayrılıp eve döneli. Asansör durduğunda en son ben indim kırmızı çantamla. Off ya! Bu çantada bi olmasa. Şu erkek milleti ne kadar şanslı. Kızım hangisinin çantası var? Rahat rahat geziyorlar. Erkek olmak varmış abi ya. Sırf bu çanta yüzünden  erkek olmaya razıyım. Ne doldurursun ki şu ucubenin içine. Hımm... Parfüm, oje, tırnak törpüsü, patik. Patik mi? Patiğin ne işi var ya çantada? Annem işte. ''Kış geldi, iş yeri soğuk olur. Giyersin.'' diyen annem. Ah annem hiç olur mu kısacık eteğin altına senin o el örgüsü kırmızılı sarılı kışlıkların?...


***


Kapıya gelip ısrarla zili çalmama rağmen bi türlü annem kapıyı açmıyordu. Bi an çok korktum. Acaba yine kalbi mi...? Yok canım bi şey olmaz ona. Benim annem o. Ha dur! Teyzemlere gidecekti. Akşam söylemişti. Ah salak kafam. Hemen felaket tellallığına soyundun. Off ya şimdi işin yoksa çantadan anahtarı bul, kapıyı aç. Bende mi teyzemlere gitsem acaba?. Aman yaa. Bi anahtar çıkartma yüzünden akşam vakti o kadar yolu çekemem. Ama ya yemek işi nolcak? Boş ver kızım zaten öğlen çok yedin. Yeter sana yarına kadar. Hah işte burda anahtar. 

     Uzun zamandır ilk defa yalnız giriyordum evime. Sessizlik ne melanet bi şeymiş ya. Unutmuşum. Gerçi Amerika'dayken benim zavallı pek uğramazdı eve. Ordan biraz aşinalık var. Ama dedim ya unutmuşum işte. Bugün yine sıkıcı bi gündü. Tek hareketliliği istifa ederken yaşadım. Herkes bi anda şaşırdı. Oysa çok memnunlarmışmış benden falan da filan. 6 ay içinde üçüncü istifam. Ortalama 2 ayda bir. İstikrarlıyım bi nevi. Sıkılıyorum artık monotonluktan. İşe git, akşama kadar bi masada bilgisayarın gözüne bak, öğlen yemek, kahve. Tekrar bilgisayar, çizimler vs. Akşam eve gel. İntihar mı etsem acaba? Hımmm olabilir. Hem Amerika'daki psikoloğum söylememiş miydi intihara meyilli olduğumu. Adamı yalan çıkarmamış olurum....



***


Kahrolasıca fedaraller. Yine New York polisinin işine burunlarını sokuyorlar. Oysa donat yiyerek öyle şirin gözüküyorlar ki. Of aman, ne saçmalıyorum ben ya? Annemin evde olmamasını fırsat bilerek pijama, patlamış mısır ve battaniyemle akşamın keyfini çıkarıyordum. Akşam yemeğinin ne kadar ıskalamaya çalışsamda boğazımı tutamadım. Yemek yapmaya da üşendiğim için bol mantarlı pizza-kola söylemiştim. Yemekten sonra çöken ağırlıkla biraz şekerleme ve sonra keyif hali işte. Bi an düşündüm de ne üşengeç bi kadınım ben ya? Yemekten önce intihar etmeyi düşünen ben yemekten sonra ''Aman bi ara onuda aradan çıkartırız'' durumuna gelmiştim. Film bittikten sonra annemi aradım.  



Yaprak sarma sarıyormuş teyzemle. ''Gece oldu huu! İki kardeş manyadınız mı bu saatte?''diyecek oldum; sonra vazgeçtim. Annemin ''Sen orda kıçını devir yat!!!'' çığlığını duymamak için. Telefonu kapattım, biraz nette dolandım. Uyumadan önce en son hatırladığım bi evlilik sitesine üye olduğumdu. Vaktim mi geldi nedir? Şöyle bi evlensem falan. Off evlenmesek olmaz mı acep? Tadına baktık işte. Sadece aşık olsak, gezsek, dolaşsak. Saçma sapan aşkımlı canımlı konuşsak. Ayıcıklar, balonlar falan. Sonra sıkılsak ayrılsak, salya sümük yatakta ağlasak.








25 yorum:

  1. Evliliğe pek uygun olmayan,sıkılan bir genç kadın yaklaşımı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ''oyun'' üçlemesinin son kadını. belki uygundur kim bilir... :)

      Sil
  2. Çok güzeldi Sevdim bu hanımı ben :)) Ellerine sağlık çok güzel bir hikaye olmuş bekliyorum devamını merakla sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bi bölün daha olucak ki :) ilgin için teşekkürler. sevgiler...

      Sil
  3. Çok sürükleyici bir hikaye. Ayrıca görsellere de bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler. Resimler Derya'dan :))

      Sil
  4. ahahahaa yemekten sonra her kadında intihar eğilimi sona erer, şahane bir yaklaşım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyledir herhalde :)))) kadını yazmayı seviyorum ama zorluyor. saygılar...

      Sil
  5. Okurken çok keyif aldım, çok güzel ve sürükleyiciydi. Devamını bekliyoruz efendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. 1 bölüm daha gelecek saygılar :)

      Sil
  6. Basta keske erkek olsam felan diyor ya dedim bu gidecek erkek olacak gelecek 😂 nasil kaptirdiysam artik. Ne tatli bir hikaye oldu umutcum. 3.de ne hikaye olacak bekliyoruz 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. olur mu olur kadın bu ne yapacağı belli olmaz. :)))) teşekkürler ama bu 3. kiiiii :) iki bölümden oluşuyor ama :DDD

      Sil
  7. İntihar etmeyi düşünüp ardından evlilik sitesine üye olmak çok mantıklı bencede 😀😀.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Normal biri yok karşında sayın kurabiyeciiii

      Sil
    2. Normal olmadığını anlamıştım zaten 😀. İçime doğdu sanki sayın kurall 😂😂

      Sil
  8. Kafası epey karışık gibi....

    YanıtlaSil
  9. derinlerde mesajlar gizli ama yazı dili çok keyifli bir umut imzası var :)

    YanıtlaSil
  10. çok komik olmuş çok beğendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. sevgiler... :)

      Sil
  11. Çok sıkılmış çoook, keyifle okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. arayış içinde olan bi arkadaş :D teşekkürler gökçe hanım.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.