Çok Önemli Duyuru !!!

Aralık 08, 2016
Evet arkadaşlar sonunda başıma bu da geldi. Size çok önemli bir duyurum var. Baktım ben bu Kural'dan yakamı sıyıramıyorum oldu olacak gel bloğa devamlı yazar ol dedim. Aslında kabul edeceğini hiç düşünmemiştim ama o da ne? Olur demez mi? Böylece Kural resmen blog yazarım oldu.
Blog yazarı- blogger
Deli kızın bohçası oldu mu sana Delilerin Bohçası? Ay blogdan da ayağımı kaydırmasın ben korktum bu adamdan :)


Blog yazarı-blogger
Kabul etti etmesine ama aklıma estikçe yazarım, kural tanımam dedi. Ne yapalım başa gelen çekilir. Neler yazacak merak ediyorum. Sizler bu işbirliğini nasıl buldunuz onu da merak ediyorum. Kavga dövüşe hazır olun artık blogda. Etiket ayarlamalarını yaptıktan sonra Kural'ın tüm yazılarını topluca bulabileceksiniz.

56 yorum:

  1. Hahaha. Bizim için pek eğlenceli olacağa benziyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalim artik kavga dövüs yapacagiz bir seyler😊

      Sil
  2. arkadaş otuz kere mi söylüycem ya -kural- değil -Kurall- çift -L-. (adamdaki takıntıya bak ya :D )

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eyvah simdiden pisman mi oldum ne 🙈

      Sil
    2. Sonunuzu hiç iyi görmüyorüm😎Zavallı derya yı da kendine nenzettin ya pes diyorum kuralsız kural😣😩

      Sil
  3. Ha ha ha... Bize de hayırlı olsun demek düşer o zaman:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bakalim. Tembel çikti bu yazar daha devamini göremedik 😕😕😕

      Sil
  4. İkinizin birlikteliğinden güzel şeyler çıkacağını düşünüyorum.Ara sıra ben de katılırım atışmalara ve tam bir şenlik olur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkesi bekleriz zaten ben kurall (2l ile 😂😂😂) ile tek basima basa cikamam.

      Sil
  5. hayırlı olsun ikiniz içinde :)

    YanıtlaSil
  6. Hayırlı olsun bakalım 1+1= 3 edecek mi:)

    YanıtlaSil
  7. Alllah yedi deliker dıkuz oturaklılar kaçın sıvışın desturrrrr 😂😂😂😂
    Aman sabahlar olmasınnnnnnnn

    YanıtlaSil
  8. kuralsız yazarla deli kız. korkulur valla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz da eglenelim deep degil mi ama sen de yaz cok sevinirim 😊

      Sil
  9. Hayırlısı olsun :))) Tebrik ediyorum..

    YanıtlaSil
  10. hadi bakalım bekliyoruz o zaman :-))

    YanıtlaSil
  11. bize sadece hayırlı olsun diyip olacakları beklemek düşer :))))

    YanıtlaSil
  12. ahahahaaa :)))
    Delidumrul paslaşmalar zevkli olacak bizim için galiba :)

    YanıtlaSil
  13. Derya'cım bizim için çok eğlenceli olacak da... Sen napacaksın merak ediyorum ehe :) İkinizin de şimdiden ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  14. pek keyifle takip edeceğiz :D

    YanıtlaSil
  15. Çok iyi olmuş bence :)

    YanıtlaSil
  16. Hava da bulut kara da umut(kuralllllllll),Derya sen blogu unut😂😂😂

    YanıtlaSil
  17. Keyifli olacağa benziyor... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Hadi bakalım bekliyoruz kolay gelsin:) Sevgiler ikinize de.

    YanıtlaSil
  19. Ortaya çok güzel,keyifli,eğlenceli yazılar çıkacağı kesin :)

    YanıtlaSil
  20. Super fikir hayırlı olsun keyifli yazilarinizi bekliyoruz 😀😀

    YanıtlaSil
  21. Çok güzel bir fikir olmuş bu. Birlikten kuvvet doğara tanık olacakmışız gibi hissettim :)

    YanıtlaSil
  22. Hayırlı olsun ortaya güzel şeyler çıkacağını düşünüyorum :)

    YanıtlaSil
  23. Umut Kural'ın keyifli yazılarını seviyorum. Umarım arayı fazla uzatmaz, bir an önce kavuşuruz buradaki yazılarına. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkürler canim. Sagi solu belli olmaz 😊😊😊

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.