Twitly Yazımla İlgili Güncelleme

Eylül 19, 2016
Daha önce twitly ile ilgili bir yazı yazmıştım hatırlarsanız. (Hatırlamayanlar bağlantıya tıklayıp okuyabilir) . Kısaca instagram ve twitter takipçilerini kontrol etmekle ilgili bir app. Bununla ilgili güncelleme yapmak istedim. Bir süre kullanıp memnun kaldığım bu app, daha sonra bir türlü aktüalize olmadı ve şifremi de kabul etmediği için tekrar açmam mümkün olmadı. Dolayısıyla ben de app' i sildim. Buradan da paylaşmak istedim yanlış bilgi vermiş olmamak, kimseyi boşuna özendirmemek için.
twitly


Başka kullananlar var mı benimle aynı sorunları yaşadılar mı bilmeyi çok isterim. Şu anda başka bir app kullanıyorum şimdilik memnunum ancak bu app'ler zamanla sapıtabiliyor o yüzden reklamını da yapmak istemiyorum blogdan.

4 yorum:

  1. Senin ilk yazını okuduktan sonra benim açımdan çok faydalı oldu twitly Derya abla ama ben henüz seninki gibi bir sorun yaşamadım. Umarım da olmaz bayağı faydasını gördüm. Olursa da sana danışırım yine başka appler için. :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevindim senin memnun kalmana. Appler böyle sorun çikarinca sinir oluyorum.

      Sil
  2. Ben takipçi kontrol için başka bir program kullanıyorum. Şu ana kadar bir sorun yaşamadım.

    YanıtlaSil
  3. Güzel bir programmış aslında ama ben instagramı çok aktif kullanamıyorum =). Arada sırada işte. Ama bunun blog için olanı yokmu acaba Deryacım =). Bir bakıyorum takipteyim ben de beklerim diyorlar izleyici sayısı artıyor, bir bakıyorum iadei ziyaret yaptıktan birkaç gün sonra çekip gitmişler. Ben kendim gittiğim ve izlemeye aldığım blogların beni takip etmelerini beklemiyorum tabii ki. Olabilir onlara hitap etmiyor olabilirim. Ama kendileri gelip de banada beklerim diyenlerin 3-5 gün sonra çekip gitmelerini çok da anlayamıyorum. O yüzden bu programın blog için olanı varsa ben onu alayım =))

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.