Hasta Çocukları Sevindirelim Mi?







Sevgili aslıhanindunyası blog, çok güzel bir yardım projesine aracı olmuş bloğunda ve bu projeyi daha büyük kitlelere ulaştırmaya çalışıyor. Aslında buna bir yardım projesinden çok, çocukları mutlu etme projesi diyebiliriz. Kendisi projeyi duyurmaya katkıda bulunmak istediğimi duyunca büyük bir incelik göstererek yazısını yayınlamama izin verdi :


Leyla'dan sonra bir sosyal sorumluluk projesi.Tıp öğrencileri tarafından kurulmuş.Bağış ve yardım toplamıyorlar.Amaçları sadece hayal gerçekleştirmek... Kronik hastalıkları olan çocuklara hayallerinin ne olduğunu sorup sitelerinde fotoğraf ve hikayesi ile paylaşıyorlar. Bir sürü fakülte var sitede mutlaka girip kendi şehirlerinize bakın.İlk karşılaştığım zaman benim şehrimde hiç bekleyen çocuk yoktu.Ama teslim alanlar hayli fazlaydı.Durum böyle olunca bir şey yapamadım tabii.
Ama şuan tekrar baktığım da tevafuk bu ya iki erkek çocuğu,ikisi de kanser ve ikisi de bisiklet istiyor. biri mavi,diğer, küçük kırmızı bisiklet istiyor.Hayallerini gerçekleştirmek istiyorum ama yeterince güç yok.Sizden bu yüzden yardım istiyorum.Var mısınız yardıma? Hep birliğiyle iki masum meleğin hayallerini gerçekleştirelim.Hatta görüşmek için izin alıp mesajlarınızı ilk elden onlara ileteyim.
aslıhanindunyasi blog dan kendi izniyle alıntıdır...

6 Yorumlar

Yorumlara link eklemeyiniz tıklanabilir link olan yorumlar yayınlanmaz. Please don' t add your links at the comments they will not published.

  1. Tebrik ederim... Ben de duyurmak için elimden geleni yapacağım. Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Sürekli takip ettiğim ve çok da takdir ettiğim bir proje katıldığım da oldu ufacık bir çocuğu sevindirmek dünyalara bedel.

    YanıtlaSil
  3. ne güzel birprojeymiş tebrik ediyorum

    YanıtlaSil
  4. Ben de sizi gönülden tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  5. Çok iyi bir proje. Tatilden döneyim bu projeyi daha kapsamli incelemek istiyorum. Teşekkür Deryacim sen de aracı olduğun için

    YanıtlaSil
  6. Çok hayırlı bir girişim Derya, duyurmaya çalışalım.Mükemmel bir hanımsın canım sen.

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski