Mim - Yak- Tekrar Oku- Yaz

Sevgili basitrota beni mimlemiş teşekkür ederim. Bu tür mimlerde çok başarılı değilim ama elimden geldiği kadar yapmaya çalışayım. Yanlış anlamadıysam yakmak isteyeceğimiz, okumak isteyeceğimiz ve yeniden yazmak isteyeceğimiz kitapları yazmamız gerekiyor.



Yakmak isteyeceğim bir kitap kesinlikle Keltler' le ilgili bu kitap olurdu. Ben tarih kitapları okumayı çok severim. Keltler de çok ilgimi çeken bir halktı. Ancak bazı tarih kitapları da o kadar yavan ve ders kitabı niteliğinde oluyor ki okurken uyumamak için kendinizi zor tutuyorsunuz. Bu da o kitaplardandı. Bitiremeden kütüphaneye geri götürdüm.


Yakmak isteyeceim bir diğer kitap da profesyonel bisikletçi Lance Armstrong'un geçirdiği kanser hastalığı ile mücadelesini ve spora nasıl dönüş yaptığını anlattığı kitabıydı. Kitabı çok severek okumuştum ve hayatımın zor bir döneminde beni inanışmaz motive etmişti. Ancak daha sonra bu sevdiğim sporcunun adının defalarca doping skandallarına karışması da beni hayal kırıklığına uğrattı ve yazdıklarının gerçekliğinden şüpheye düşürdü.

Tekrar tekrar okumak isteyeceğim ailemizin başucu kitabı Küçük Prens. Nedenini bilemiyorum ama yıllardır hepimiz birkaç kez okumuşuzdur evde.


Ve yeniden okumak isteyeceğim ve okuduğum  en sevdiğim yazarlardan Agatha Christie' nin tüm kitapları. Konusunu bilsem de bıkmıyorum okumaktan.

İlginizi Çekebilir : Mim Hayallerim

Yeniden yazmak isteyeceğim kitap ismi şu an aklıma gelmedi. Mutlaka okuduklarımın içinde beni hayal kırıklığına uğratmış, istediğim gibi gelişip, sonlanmayan kitaplar olmuştur. Eskiden kendimi zorlardım başladığım kitabı bitireyim diye artık zamanın değerinin farkındayım, yapmıyorum.

20 Yorumlar

Yorumlara link eklemeyiniz tıklanabilir link olan yorumlar yayınlanmaz. Please don' t add your links at the comments they will not published.

  1. Beni kırmayıp mimi yazdığın için teşekkür ederim tatlım. Sade ve açıklayıcı bir yazı olmuş emeğine sağlık öpüyorum seni. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Delikizinbohçasi14 Haziran 2016 22:06

      Rica ederim olabildigince yapmaya çalistim 😊

      Sil
  2. Yeni kitaplar tanıdım sayenizde, güzel bir mim olmuş. Agatha Christie kitaplarını ben de severim ama tekrar okumayı düşünmemiştim hiç. :) Küçük prens zaten herkesin gönlünde taht kurmuş eserlerden birisi.
    Ben de hep zorluyorum bitirmek için ama yakın zamanda bitiremediğim Emile kitabından sonra karar aldım, artık olmuyorsa kenara koyacağım, bir ayım boşa gitti resmen kitabı okurken. :) Teşekkürler. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Delikizinbohçasi14 Haziran 2016 22:07

      Aa ben hiç bikmam agathadan. Evet sevdigini okumali o kadar çok kitap var ki listemde..

      Sil
  3. Bu işi üç turda yapıyorduk mimde Deryacım ama bu şekilde sunum da güzel olmuş, tekrar okuların güzel tercihler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Delikizinbohçasi14 Haziran 2016 22:08

      Beni idare et korecim tembel kadinim 😊

      Sil
  4. Küçük Prens hele ki, Cemal Süreya çevirisi ise, tadından yenmiyor Derya'cım :) Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Delikizinbohçasi14 Haziran 2016 22:09

      Ben ilk almanca okudum o çeviriyi bilmiyorum 😊

      Sil
  5. Ne Güzel Hem bilgi Hem Tecrübe. Saol Derya Yakmak istediklerini kesinlikle yakacagım. Senin Bilgilerine Güveniyorum bende 😊Keyifli Bloglama lar.

    YanıtlaSil
  6. agatha nın çoğu romanını ben de okudum severek, bazen sonunu tahmin etsem de o kendine özgü tarzı hoşuma giderdi hep. küçük prensi de çok severim =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Delikizinbohçasi14 Haziran 2016 22:09

      Bazi kitaplar tekrar tekrar okunabiliyor.

      Sil
  7. Küçük Prens'i hala okumamış biri olarak okumalı,çocuklarıma da okutmalıyım sanırım ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Delikizinbohçasi14 Haziran 2016 22:10

      Evet mutlaka öneririm.

      Sil
  8. Lance Armstrong hakkında yakın zamanda bir film yapıldı. İzmeleyi unuttuğum, The Program isimli filmde doping olayları da anlatılıyor bildiğim kadarıyla. Küçük Prens'in tekrar okumaya niyetlenmiştim ki filmi çıktı onu izledim. Agatha hiç okumadım. Bu yüzden bende bir gariplik olduğunu düşünmeye başladım :) Okunamayan kitaplar konusunda haklısınız. Kitap dünyası bir derya, okunacak onca kitap varken çakılıp kalıyor insan, tıkanan yeri hemen açmalı, yola devam etmeli diye düşünüyorum. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Delikizinbohçasi14 Haziran 2016 22:11

      Herkesin zevki farkli oluyor. Birinin çok begendigini digeri okuyamiyor.

      Sil
  9. Armstrong ilginçmiş, Agatha Christi zaten alanında ayrı ;) küçük prensi söylemiyorum bile..... Tarih kitapları konusunda haklısın bazen okuması çok zor okuyor. Esprili bir dille tarihçileri eleştiren tarih lenk kitabını öneririm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Delikizinbohçasi14 Haziran 2016 22:20

      Arastiracagim tesekkür ederim 😊

      Sil
Daha yeni Daha eski