Haftanın Bloğu ???

delikizinbohcs


Yine bir dost bloğa sıra geldi... Gerçi onu da tanımayan var mı bilmiyorum. Hem yoğun çalışan, hem de blog ziyaretlerini hiç aksatmayan bloggerlardan. 2010 yılından beri blog yazıyor. Üstelik çalışma hayatı olmasına rağmen bu kadar profeyonel bir bloğu olmasını hayranlıkla karşılıyorum. Ben tanıttığı ürünlerden birçok yenilikten haberdar oluyorum. Eklediği resimler, açıklayıcı yazıları ile bence alanında en profesyonellerden. Kimden mi bahsediyorum?
Tabii ki sevgili İrem Özker 'in bloğu Audreyin Şekerleri  ' nden. Ağırlıklı olarak kozmetik tanıtımları olan bloğunda, faydalı bilgiler ve kişisel yazılarını da keyifle okuyabilirsiniz.


delikizinbohcs

Bu güzel bloğa henüz uğramadıysanız şimdi tam zamanı.







42 Yorumlar

Yorumlara link eklemeyiniz tıklanabilir link olan yorumlar yayınlanmaz. Please don' t add your links at the comments they will not published.

  1. Bende severek takip ediyorum güzel seçim olmuş :)

    YanıtlaSil
  2. Çoktaaan takipleşip kaynaştık ❤

    YanıtlaSil
  3. Salı günleri merak günleri :)) tabiki takipteyim :)

    YanıtlaSil
  4. ah şimdi gördüm çok teşekkür ederim ne kadar tatlısın :-)) ben de seni zevkle takip ediyorum.. yorum yapan herkese de çok teşekkürler :-))sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen de öylesin seker audrey :) tecrübene ragmen alçakgönüllü bir insansin.

      Sil
  5. Ben yeni takibe alıyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Delikizinbohçasi14 Haziran 2016 22:26

      Tesekkürler canim 😊

      Sil
  6. GERÇEKTEN BENİMDE COK SEVEREK GÜVENEREK TAKİP ETTİĞİM BİR BLOG

    YanıtlaSil
  7. İrem Hanım'ı ben de çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Delikizinbohçasi14 Haziran 2016 22:27

      Evet sen de konuk etmistin 😊😊😊

      Sil
  8. Bir ürünü merak ettiğimde hakkında doğru bilgileri alacağımı bildiğim bir uzman Audrey. Çizgisi ve titiz çalışmaları için kendisini buradan tebrik ediyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Delikizinbohçasi14 Haziran 2016 22:30

      Cok profesyonel gerçekten de.

      Sil
  9. Çok düşüncelisiniz emeğinize sağlık.Hemen ziyaret ediyorum bende *-*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Delikizinbohçasi14 Haziran 2016 22:32

      Çok tesekkür ederim 😊.

      Sil
  10. Bu güzel bloğu ziyaret bugüne kısmetmiş,hemen ziyaretine gidiyorum ☺

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Delikizinbohçasi14 Haziran 2016 22:32

      Çok tesekkürler 😊

      Sil
  11. Hepimizi takip eden saygı değer tatlı bir hanım bloggerımız.Başarılı, çalışkan, yani mükemmel diyebileceğimiz niteliklere sahip.Audrey'i sevgiyle kutluyorum.Seçiciliğine hayranım Derya'cığım.Bu aktiviteyi becerebilseydim, alanımın dışında birini seçerdim ilkin ve o da sen olurdun.Sevgilerimle canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Delikizinbohçasi14 Haziran 2016 22:35

      Ece hanim çok duygulandim seçmis kadar oldunuz. O kadar güzel kaliteli bloglar var ki hakettigi degeri görsün istiyorum.sevgiler.

      Sil
  12. çoook severek takip ediyorum kendisini. güzel bir seçim olmuş =) sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Delikizinbohçasi14 Haziran 2016 22:37

      Çok tesekkürler canim 😊

      Sil
  13. severek takip ettiğim bu güzel blogu bende herkese öneririm.... sevgiler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Delikizinbohçasi14 Haziran 2016 22:42

      Tesekkürler canim 😊

      Sil
  14. Baştan beri takip ettiğim bir blog, o da yorumlarını eksik etmez hiç bir zaman çok güzel bir seçim olmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Delikizinbohçasi14 Haziran 2016 22:43

      Çok tesekkür ederim😊

      Sil
  15. Güzel tanıtım icon teşekkürler. Zevkle takipteyiz. Sevgiler

    YanıtlaSil
  16. eğer bir kozmetik ürün alacaksam ilk baktığım blog. tanışma şansım da oldu. gerçekten çok şeker bir hatun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah ben de o şansı bulurum teşekkürler.

      Sil
  17. Kutluyorum haftanın bloğunu seçiminden dolayıda seni deryacım. Ben zaten takip ediyorum ama gidip bşr ziyaret edeyim.

    YanıtlaSil
  18. Ellerinize sağlık. Farklı blogları tanıtma fikrini çok beğendiğimi söylemeliyim. Audreyy blog bence en çalışkan blog yazarları arsında. Çok sık ve güzel paylaşımları var. Severek izliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben kendi adıma başka blogları tanıtıp kaynaştırmayı çok seviyorum. Çok teşekkür ederim yorumunuz için :)

      Sil
  19. Çok uzun zamandan beri keyifle takip ediyorum audreyinsekerlerini. Adı şeker bi blog.

    YanıtlaSil
  20. uzun süredir keyifle takip ediyorum. Güzel bir tercih olmuş :)

    YanıtlaSil
  21. çok ürün kullanan biri değilim ama kendisini severek ziyaret ediyorum samimiyeti harika

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski