Dokunma Göbeğimize !!!


Geçenlerde arada lafladığımız sevgili Umut Kural' a sitem ettim. Her bloğa konuk oldun ben de yazı isterim diye. Laf aramızda çok keyifli yazılar yazıyor. O da öyle mi, bak ben şimdi sana bir yazı yazayım da gör gününü diye düşünmüş olacak ki, hem bana mektup hem hikaye karışık yazısının ilk bölümünü gönderiverdi :) Devamı gelecek yani takipte kalın ...


'Sevgili Derya

Hayatın kine ne zaman ne getireceği inan hiç belli olmuyor. Mesela dün 1,5 porsiyon Adanayı  gözünün yaşına bakmadan gömdüm. Sonrasında ikram edilen çayı keyifle yudumlayıp ''Oh be işte hayat bu!'' dedim. Şaşırmadığını, aksine konuya yine -küt- diye bi giriş yaprak sende ''bu sefer ne düşündü bu adam'' diyerek merakla yazının son paragrafına baktığını çok iyi biliyorum. Ama  sana tavsiyem mektubumun tamamını baştan aşağıya okuman beni ve anlamaya çalışman olacak.

delikızınbohcs


Sevgili Arkadaşım onca çabana, başımda nazi subayı edasıyla diktiğin eşime rağmen  bana uygun gördüğün diyeti bozdum. Hatta sayende hayatımı bozdum diyebilirim. Şimdi kulaklarının kızardığını ve gözlerinin tramisunun şu anda bana baktığı gibi baktığının görürür gibiyim. Ama beni de anlamaya çalışmanı umuyorum. Keşke seninde bi göbeğin olsaydı da beni anlayabilseydin. Kim bilir belki de vardır ama fondötenle gizliyorsundur. Orası senin vicdanına kalmış artık.


Bu sabah bana reva gördüğün diyete uyarak iki adet zeytin ve bir kibrit kutusu büyüklüğündeki beyaz peynirle kahvaltımı yaptım. Sonra işe gitmek için kendimi dışarıya attım. Ama tam otobüsse binecekken geçen gün Müge Anlı'da izlediğim Çorumlu Hatice'nin yıllar önce  Moskova Sirki'nde kaybettiği eşini andıran  bi adamı görür gibi oldum. Biraz daha dikkatle bakınca kadının televizyonda gösterdiği fotoğrafdaki kişinin  bu kişi olduğunu anladım. Kadın programda eşini tarif ederken ''yemek yemeyide peh severdi aslanım, diyet neyim bilmezdi. Yemeğini yer göbeğinin üstüne yatardı. Allah seni inandırsın Müge hanım yediği yemeği görüp göbeğine baksan bu adamın yediği nereye gidiyo diye birde o yediği yemeği aramak için program yapardın hani' demesi oldukça dikkatimi çekmişti.  Şimdi sen ''Eee senle ne alakası var?'' diyeceksin. Bende adamın Tv'deki kadının eşi olduğundan emin olunca düştüm peşine. Eee insanlık da bunu gerektirmez mi? Adam bi 15 dakika falan yürüdü, bende peşinden tabi. Bi apartmana girdi.  Ben durur muyum? Daldım apartmandan içeri. Adam bi kat aşağı inip merdivenin tam karşısındaki daireye girdi. Sonra bende çaldım kapıyı. Kapıyı benim göbeğimden hallice göbeği olan iri kıyım, kel ama  sakallı bi adam açtı. Hiç tanımadığım bu adama göbeği sırf benim göbeğime benziyor diye usulca sokulup ''Merhaba'' dedim;

delikizinbohcs




- Buyur gardaş kime baktıydın

-Şeyy.. Biraz önce giren arkadaşımdı çoktandır görmüyordum. Görünce peşinden koştur koştur buraya kadar geldim.

-Haa Niyazi abi mi ?
-Evet, evet Niyazi. Yıllar oldu görmeyeli, özledik keratayı ya.


 Adam beni içeri davet etti. Dürüst olmak gerekirse korkmadım değil hani. Sonuçta bilmediğim bi eve tanımadığım adamların yanına gidiyordum. Neyse adam kapıyı kapattıktan bana yol göstermek için önüme geçti. Evin içinde ilerlerken dikkatimi holdeki altın varaklı çerçeve içindeki bir çift çorap  çekti.


-Bu nedir?
-Ha o mu? O bizim Niyazi abinin çorapları aynı zamanda simgemiz.
-Sizin mi? Siz kimsiniz? Bu tablo içinde ki çorap ne anlamadım doğrusu.

İşte o dakikadan sonra hayatıma yön veren hikaye başladı. '

1. bölüm
Şimdiden ikinci bölümü merak ediyorum ve kendisine çok teşekkür ediyorum.

Bu arada sevgili Umut Kural'in yeni blog adresi 
http://karpuuz.blogspot.co.at/?m=1

69 yorum:

  1. Çok eğlenceli bir yazı olmuş . Devamını ben de merakla bekliyorum :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dürüst olmak gerekirse bende merakla bekliyorum :)

      Sil
  2. Demek hiç tanımadığı adama sırf göbeği onun göbeğine benziyor diye usulca sokulup 'Merhaba'demiş.Leman Sam'ın sevdiğim nadir şarkılarından uyarlamış.Kural nüktedan ve çok zeki kardeşimiz bizim.Blog evlerimizin aranılan yazarı olmaya devam ediyor.
    Bizi bu güzellikten nasiplendirdiğin için teşekkürler Derya'cığım.Kurall'la uzaktan sempatimiz olsa da sağolsun çok önceden verdiği sözü tuttu ve misafirim oldu.Yazının ise devamı var, en güzeli bu.Bir müddet misafirin olacak.Umut'u ve seni kutluyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ece hanım. Ben ısmrlama yazı yazamam çok zoranırım. Ama beni kırmadı hemn yazdı çok teşekkr ediyorum kendisine.

      Sil
  3. Ne biri göbek mi dedi :) yazının devamını merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben de bekliyorum merak ettim :)

      Sil
  4. Sabah sabah çok eğlendim okurken :) keşke seninde göbeğin olsa demiş hemen tövbe de içinden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dedimm dedim :) Bi de fondöten filan yazmış acaba böyle bir izlenim mi bıraktım diye kendimden şüpheye düştüm :)

      Sil
  5. Harika yazı olmuş, gerisini merak ile bekliyorum 😀

    YanıtlaSil
  6. Gülümseyerek okudum. Beyefendi sözü tam yerinde noktalayıp merakta bıraktı bizi. Yeni izlemeye başladığım bir dininin en heyecanlı yerinde bölüm sonunun gelmesi gibi bir his verdi bana :) Cesaretini ve anlatımını kutlarım.

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet sevgili kural cesurca yazıyor gerçkten.

      Sil
    2. cesur derken kastettiğiniz nedir ya ben anlamadı da? :DDDD

      Sil
  7. Katıla katıla güldüm ya, nasıl iyi geldi :) Umut Bey'in kalemine sağlık, paylaşım için sana teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Ben ona bloğuma neşe gelsin dedim getirdi sağolsun.

      Sil
    2. gülen insan iyidir, zarar gelmez :)

      Sil
  8. Acımasız diyet reçetesi verilmiş birinin intikam satırları mı acaba? Hem komik hem doğru. Çoraplarla nasıl bağlanacak düşün dur şimdi. Spor, sağlıklı beslenme iyidir, yanınızdayım. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Destek için teşekkürler :) Gerçi ben onun göbeğine dietine de karılmıs değilim. Eşi benim bloğu mu okuyor acaba :)

      Sil
  9. İyiymiş :))) Bakalım nolacak :))

    YanıtlaSil
  10. "göbeği sırf benim göbeğime benziyor diye usulca sokulup ''Merhaba'' dedim " :D Merakla bekliyorum. Çok uzun sürmesin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah devamı çabuk gelir.

      Sil
  11. Kurall süper... :)) Ancak biri kendisine fondötenle kiloların gizlenemeyeceğini söylesin :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. biliyoruz heralde :) yoksa bizde kullanırdık akıllım :DDD

      Sil
  12. İlginç ve eğlenceli bir hikaye :)

    YanıtlaSil
  13. Sanırım " Göbek Kardeşliği" söz konusu,diziler gibi 1 hafta sonra beklemeyiz inşallah ne olacak diye...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. daha kötüsü, ilham denen şeyi bekliycez :)

      Sil
  14. Çok iyi ya.. Merakla bekliyorum devamını.

    YanıtlaSil
  15. Insanlari güldürmenin zor olduğu bu zamanda yüzümüzü güldüren bir yazı.Devaminı merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  16. direk ilgimi çekti devamını bekliyorum..

    YanıtlaSil
  17. Yani bekleyeceğiz okumak için...

    YanıtlaSil
  18. Çok güçlü bir kalemi var. Yüreğine sağlık...

    YanıtlaSil
  19. Okurken eğlendim evet. Şu aralar boğazım ağrıyor ve gülümserken yahut konuşurken acıdığından son iki gündür evin içinde kağıt kalem muhasebeci gibi yazı yazarak, sessiz sinema oynarmışçasına iletişim kuruyordum lâkin, yazıyı okurken açıkçası o boğaz ağrımı pek takmadım. Kesinlikle çok eğlenceliydi, Umut'un kalemine sağlık. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilaç olması dileğiyle. geçmiş olsun :)

      Sil
  20. :D Devamını merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
  21. :)))))))) muhteşem di ay hala gülüyorum yaa Deryam senin de göbeğin olsaydı....:))))

    YanıtlaSil
  22. Kural!,,, yine yapmışsın yapacağını ki, merakla bekliyoruz bölüm 2yi 😂😂😂
    Fondötenle kas gizler anca derya ya maşallah 😉

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sen öle san akıllım :)

      Sil
    2. Ahahaa sen nerden bileceksin akıllımmm 😂😂

      Sil
    3. Göbeğinin bir gün kas olacağına inanmış bir grup vatandaş

      Sil
    4. Ahahaaa kural seni deryaya havale edeceğim ������ o zaman bir ihtimal ama çok zor yahu ������

      Sil
  23. İlginç bir tarzı varmış Umut bey in. Özeleştirileri de ayrıca alkışlanılası...

    YanıtlaSil
  24. ahahhaha eğlenceli olmuş.. Devamını merakla bekliyorum

    YanıtlaSil
  25. Bir kere daha büyük bir zevkle okudum ve bu sefer bayağı güldüm :)) Devamını merak etmemek elde değil ki! Umut Bey'in yazılarını büyük bir ilgiyle takip eder hale geldim :) Paylaşım için çok çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  26. Hehheheheh ne keyifli oldu akşam ...
    Çok eğlenceli bir yazı ve devam devam diye isteklerimi sıralıyorum ...

    YanıtlaSil
  27. güzel yorumlarınız için hepinize çok teşekkür ederim. umarım haftaya 2. bölümü yazmış olurum.

    bu arada önceden konuk olduğum bloglar da şu adreste:

    http://karpuuz.blogspot.com.tr/2016/05/misafir-oldugum-bloglar.html

    YanıtlaSil
  28. Çok eğlenceli bir yazı.Devamını dört gözle bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  29. Çok eğlenceli devamı nasıl gelecek acaba ?

    YanıtlaSil
  30. Umut Kural'ın kaleminden keyifli hikayeler çıkıyor.:) Kendisini buradan tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  31. İyi geldi bu yazı bana güldüm gerçekten :) . Umut kuralın kalemine sağlık. Umut kural benim bloğuma konuk olsa ne yazar çok merak ettim. Kural gel benim bloğumda o deryanın gözleri gibi bakan tiramisu ve daha da fazlası göbekli google amcayı bile kıskandıran ıspanaklı börek var :) beklerim. Saygılarımla

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bana bu teklifi yapmayacaktın zehra zira o börekleri yemeden peşini bırakmam :DDDD

      Sil
    2. Börek işi tamam kural ıspanaklının yanında, pırasalı, peynirli de var seç beğen artık bekliyoruz biz :)) .

      Sil
    3. vay be!!! sen ve senin gibiler yüzünden biz göbekliler mutluyuz sayın zehra ertuğru. gözümden şu anda yaşlar inerken karşımdan sanki fırından yeni çıkmış börekler resmi geçit yapıyor. çok teşekkür ederim. ellerine sağlık şimdiden :DD

      Sil
    4. Teşekkür ederim kural. O resmi geçitten benim blog da fazlasıyla var:). Yenileri de korteje katılmak üzere :))

      Sil
    5. bir gün o böreklerle tanışmak dileğiyle :)

      Sil
  32. AHAHAHAHHAHAHAHHAHA ve de AHAHAHHAHAHHAHHA ve en son PUHAHAH :D
    Kural! Benim Derya'yı zorlayan paylaşımlarımdan sonra üzerine bu yazık 5 kg pasif sporlar vermiştir kesin ;D
    Ay bayıldım :))) Nereden bilecek göbekli insanın halini Kuraaaaalll???
    Onlar yanlış biliyor kimsenin suçu değil buuuu... Göbeğin suçu değil buuuuu... Bu lezzetin suçuuuu ;D
    Ay çok güldüm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lütfen ama sevgili dağınık rol çalmayalım. laf sokmayalım kardeşinize. hem o iş benim görevim sana noluyor akıllımmm!!! :D

      daha çok gülmen dileğiyle :D

      Sil
    2. Ruh ikizime çok yükleniyoruz kural! Fark etmedim sanma akıllım 😂😂😂 satışlari yakıştırmalar, rol çalmalar cık cık cık halbuki ne kalbi temiz, güleç insandır o 😉

      Sil
    3. Biz de seviyoruz dağınığı

      Sil
    4. Kural şaşırtıyorsun beni yaaa, yapma... ramazan ayı tesir ediyor cidden ������

      Sil
  33. :))))))))
    Olurken çok eğlendim ya çok ok eğlenceli bir yazı olmuş. 2. Bölümü merakla bekliyoruz. Niyazi abi, esi ve müge anlı:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ;) biz 3`ü bekliyoruz ki

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.