Dokunma Göbeğimize 3

Eveet, sabırsızlıkla beklenen yazının 3. bölümü de geldi. Ben fazla yorum katmadan sizi yazıyla başbaşa bırakayım :


Sevgili Derya aslında vereceğin cevap umrumda bile değil. Sırf seni gıcık etmek için öle boş boş yazıyorum işte.

Adem beni, Niyazi abiye götürüp kapıda söylediğim yalanları gerçek sanarak ona söyleyince ilk beş dakikasını anlatmak bile istemediğim olaylar cereyan etti. Dayak yedim işte anla! Sonrasında yalvar yakar meramımı dinlemeyi kabul eden Niyazi abiye fotoğrafını tv'de gördüğümü, eşinin onu aradığını, benimde kendisini yolda görünce peşine takıldığımı anlattım. Niyazi abi göbekli bi insan olgunluğuyla tüm bunları anlayışla karşıladı.



 Evlenme yıl dönümünde karısının kendisini Moskova Sirki'ne götürmesine ve buradaki şişman palyaçoya benzetmesine oldukça kızan Niyazi abi fırsatını bulduğu anda Sirkten dolayısı ile karısından kaçarak doğruca eve gelmiş ve  annesinin evinden getirdiği çeyiz sandığını alıp evi terk etmiş. Karısı Niyazi abinin sirk ekibi tarafından keşfedilip ayılarla bisiklet üstünde gösteriler  yaptırılmak için kaçırıldığını düşünse de işin aslını boşanma celbini alınca anlamış. Niyazi abiye göre hanımı bu yaştan sonra koca bulamayacak kadar çirkin olduğu için yalan söylüyor, boşanmamak için yan çiziyormuş. Laf arasında ''Zaten her sabah yataktan kalkar kalkmaz yanımda bi cadı görmeye daha fazla katlanamazdım.'' demesi her şeyi özetliyordu aslında.

Evden kaçar kaçmaz bu daireyi tutmuş ve burasını -Kokmuş Çoraplar ve Barınak Şövalyeleri- adı altında gizli bir örgüt evine dönüştürmüş. Öle örgüt falan dediysem sakın yanlış anlama haaaBi nevi erkek sığınma evi gibi bi şey. Holdeki altın varaklı çerçeve içindeki çorapları da gerçekten üç ay ayağından hiç çıkarmamış.  Evi gezerken dikkatimi çeken şeylerden biri de oldukça temiz ve düzenli olmasıydı. Hem bekar evi hem kadının girmesinin yasak olduğu bi ortamın bu kadar temizliği yani ne biliyim bana pek normal gelmedi Derya. Yani nasıl anlatsam yere pilav üstüne kuru fasulyeyi dök, yala. O kadar temiz yani. (Of bak canım çekti şimdi, olsa da yesek. Bi de kuru soğan-turşu. Anammm bu gidiş iyi değil Derya!)



Bi kaç saatlik sohbetten sonra aslında ait olduğum yerin burası olduğunu anladım. Bıktım artık be  Derya! Akşama kadar çalış çabala sonra eve git; evde hanımın dırdırını çek. Ya sana ne demeli?.Birlik olup yıllardır bin bir emek vererek besleyip büyüttüğüm göbeğimi eritmek ne demek ya? Bu kin, bu nefret neden Derya? Yazıklar olsun. Yediğimiz iki tepsi börek, bi litre ayran, iki buçuk kıymalı pide, yarım kilo şekerpare. Ona da göz mü diktiniz yaa? Neyse Allah'dan Niyazi abi -Kokmuş Çoraplar ve Barınak Şövalyeleri- örgütüne beni de almayı kabul etti de kurtuluyorum sizden. Cuma günü örgüte kabul günüm var. Pastalar, börekler off, açık büfe sınırsız yiyecek eşliğinde Niyazi Abinin altın varaklı tablodaki çoraplarını giyip üç ay hiç çıkarmadan onlarla dolaşmam gerekiyormuş. Ama bayanların gelmesi yasak olduğu için seni çağırmıyorum. Hiç de üzgün değilim. Aksine çatla Derya, üstü bol çikolatalı pirinç patlaklı gofret edasında çatır çatla.

Son olarak tiramusu da yağ gibi kayıyor ha. İster misin?
Pışşşık çok beklersin!!!

Vicdansızca göbeğine göz diktiğin arkadaşın Kurall




Sevgili Kural' a bu keyifli yazı dizisi için tekrar tekrar teşekkür ederim.

Yazının ilk bölümleri
ve sevgili Umut Kural'in bloğu



67 yorum:

  1. Ben bu diziyi okumamışım. Ay dedim Derya neler döktürmüş böyle:) Kuralı görünce de hiç şaşırmadım , Kural işte :) çok güzeldi kuralcım kalemine sağlık. deryacığıma da teşekkürler seni konuk ettği için. ikinize de kocaman sevgiler <3<3<3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim. sevgiler

      Sil
    2. Ay ben hiç yazarmıyım göbek filan ? Kural' a uydum işte :)

      Sil
    3. en iyisini yaptın bana uymakla

      Sil
  2. Devamını bekliyordum. Sabah sabah iş yerinde kahkahaya boğuldum. Oğlum da benimle birlikte. Bakıyor annem neden gülüyor diye. Çok da güzel olmuş. Ellerinize emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim Beyda. oğlana da selamlar

      Sil
    2. Çok teşekkürler canım :)

      Sil
  3. Çok eğlenceliydi :) İkinize de teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. severek okudummm eğlenceli yazı olmuşş :) :)

    YanıtlaSil
  5. Selam Derya, selam Umut.Bu gün hülyalı bir günümdü, Derya'nın yayınına bakayım bir dedim.Başladım okumaya.O kadar karışıktı ki kafam saf saf, herhalde Derya'nın bir arkadaşı yazmış ona dedim.Amaaan bir de ne göreyim.Umut ve şirin göbeği.Az çok kafamda bir şekil oluştu Umut'a dair.Ama ben tombiş insanları severim, iştahlı olanları da.Hele böyle beni güldürebilen nadirdir, işte onları daha da çok severim.Misafir ettiğin için Derya sana, yine bizi mutlu ettiğin için Umut sana, ikinize de teşekkürlerimi ve sevgilerimi bırakıyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tombiş? ben mi? ilahi ece abla görsen alakam yok. ama potansiyelim var. saygılar :)

      Sil
    2. Anlatımların , şekiller hikayenin bir parçası demek, benim hemen inanmak gibi bir saf tarafım var.Küçükken annem üç kardeşe birden Tarambaba diye bir masal anlatırdı, bir de Köse, korkudan uykuya kaçardık biz ya.Çocukluğum kabus gibiydi.Sen de inandırıcı yazıyorsun ama.Ben uzun süre seni hanım zannettim :)) burası komik. Buzlu Kalem kızımı da erkek.Bu konuda biraz zayıfım sanırım ...sorry o zaman :( Sevgiler Umut.

      Sil
    3. Teşekkürler ece abla. Evet beni hemen herkes bayan sanıyormuş. Bende diyordum takipcilerim neden hep kozmetik ürün tanıtanlar diye. Sonradan öğrendim bayan sanıldığımı :D

      Sil
    4. Çok teşekkürler Ece hanım . Eğlenceli bir seri oldu. Gülmek dünyade en güzel şey.

      Sil
  6. Hem eğlenceli, hem sürükleyici bir yazı okudum yine. Devamını bekliyoruz :)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. devamı yok ki :) bitti. saygılar

      Sil
    2. Bitti ne yazık ki. Belki ilerde yeni bir yazı olur :)

      Sil
    3. bundan sonrası ücretli olur artık :)

      Sil
  7. Hep yemek,hep mızmız,hep bir isyan.tipiksin kardeş.halis muhlis türk erkeği(Bu arada eşine selamlar Allah kolaylık versin kendisine)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aleykümselam. evet tipik türk erkeğiyim. sorun tipik türk erkeğini değiştirmeye kalkan zihniyetle sayın zk :))

      Sil
    2. Kadınlar değişti sevgili Kural artık ger dönüşü yok :)

      Sil
  8. İlk defa yorum yazıcakken derya mı umut mu kafamda deli sorular konunun ortasına denk geldim sanırım :) Emeklere kaleme sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Farketmez ki :) Teşekkür ederiz.

      Sil
    2. Farketmez kadroya dahil ettim onu spor yazıları yazdıracağım :)

      Sil
    3. :) :) Yazmalı kesinlikle sana katılıyorum Derya :)

      Sil
  9. Hahahahahahaha , üstü bol çikolatalı pirinç patlaklı gofret gibi benzetmeye lezzet katmamış sanatla da üstüne sos gezdirmişsin . Harikasın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son bölümü yazarken bi elimde nestle crunch vardı ordan esinlenme. Canım çekti bak. Olsada yesek. Offf ya.

      Sil
    2. Ay bu adam yemk dedikçe daraldım Tigrisçim :)

      Sil
    3. yiyen adamdan zarar gelmez!!! bırakın yiyelim

      Sil
  10. Yazıya ayrı güldüm, sondaki resme ayrı. İlahi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde çok hoşuma gitti son resim ;)

      Sil
    2. Beğenmene sevindim teşekkürler :)

      Sil
  11. "Göbekli bir insan olgunluğu" :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şiddetle tavsiye ederim. :D

      Sil
    2. Göbekli insan ağırlığı diyelim şuna :)

      Sil
  12. Evet seri mükemmel bir şekilde devam ediyor :) gerçekten çok güldüm ve umut u sonuna kadar destekliyorum yaşasın göbekli Türk Erkeği :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de yaşasın göbekli Türk erkeği!!!!!!

      Sil
  13. Çok güzel bir yazı dizisiydi,okurken cok keyif aldığımı söylemeliyim.İkinize de çok teşekkür ederim,ortaya harika bir çalışma çıkarmışsınız.

    YanıtlaSil
  14. çok severek okudum keyifli bir yazı dizisi oldu...:-))

    YanıtlaSil
  15. Anaaamm nispete siteme gel, Deryacım da çok taktı sanki kural! en az senin taktığın kadardır işte hıııhhh =))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Göbeğim yok diyor korecim bilmem ki fondötenlemiştir belki :)

      Sil
  16. Keyifli bir yazı okudum, birinci bölümü http://karpuuz.blogspot.co.at/ Blogtan bulup okurum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bütün bölümler burada ama umutun bloğuna diğer güzel yazıları için mutlaka uğrayın.

      Sil
  17. Kural yine döktürmüşşş, kalemine sağlıkk. Şu anda Çanakkale'de mevcut göbekler ile vals yapıyoruz. Bir görsen tam dişine göre modeller mevcut (Babalar gününe özel sıcak havalara inat hepsi dimdik ayakta, nasıl yerçekimine karşı geliyorlar bu ağırlıkla allah bilir)... 😀

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler gamze. göbekli babalara selam olsun. yerçekimi dediğin nedir toplumun ön yargılarına direniyor onlar. Diren Göbek!!! :D

      Sil
    2. Haha Gamzecim sen çok yaşa :) Toplumda göbekli oranı daha yüksek göbeksizlerden çoğunlukta olmanın verdiği güvendendir o .

      Sil
  18. Yazının malzemelerini bayağı bir bol tutmuşsunuz; börekler, turşular, kuru fasulye, pilav, şekerpare, tiramisu... Açken mi yazdınız bu yazıyı? :)))
    Umut Kural, kaleminize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben hep açım ki. bi yanar dönerli meyve tabağı eksik :) teşekkür ederim.

      Sil
    2. Benim küçük oğlum gibi yarım saatte bir acıkır :)

      Sil
  19. Çok eğlenceli bir yazıydı. teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bloğumu neşelendir dedim gerçekten neşe kattı. Ben de çok teşekkür ederim .

      Sil
  20. mükemmel keyifli bir yayın olmuş sevgili Umut Kural ve sana çok teşekkürler Deryacım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiz di mi derya?

      Sil
    2. Hatice hanim ben tesekkür ederim hem size okudugunuz için. Benim pek katkim olmadi bu iste sevgili umut kural i konuk etmek disinda. Marifet onda :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.