Dokunma Göbeğimize - 2. Bölüm

Eveet çok beklenen yazının 2. bölümü nihayet geldi. Okurken benim gözümden yaş geldi eminim siz de seversiniz. Nedir bu Kural ve göbeğinden çektiğim bilmem. 3. bölümde göbekli adamların hepsi birleşip bloğuma terör eylemi filan uygulamasın?  Aman sen yaşa kuralcım göbeğinle mutlu mesut ben sporu çok seviyorum, sağlığımı spora borçluyum asla vazgeçmem. Çok şükür Allahım benim eşim benden daha profesyonel sporcu da bizim evde bu sorunlar yok çok rahatım. Hadi sizi hikayenin devamıyla başbaşa bırakayım :


Hem kel hem de fodul adam benim afallamam karşısında başladı anlatmaya.

-Şimdi abi burası, yani bu ev aslında eşinin gazabından kaçıp gelenleri ağırlayan, gizli ritüelleri olan bir yer. Yani nasıl anlatsam? Mesela bu tablo içindeki çoraplar Niyazi abinin evden kaçıp tam tamına üç ay ayağından çıkarmadığı çoraplar. Zaten böyle bi topluluğa ön ayak olanda kendisidir. Abi adam karısının dırdırından bıkmış. Yok ''Eve para bırakmıyon'', yok ''Fatma'nın kocası melodili düdüklü tencere almış sen bana bi şey almıyon''. ''Beni kıskanmıyon, çoraplarını akşam gelince koltuğun yanına çıkarıp televizyon karşısında uyukluyon'' gibi bildiğin kadın dırdırları işte. Ama bardağı taşıran son damla hanımının ''Dünya senin göbeğinin etrafında dönmüyor Niyazi Efendi!!!'' demesi olmuş. Adamın çok gücüne gitmiş. Kederinden üç gün üç gece bol sarımsaklı işkembe içememiş. Bakmış bu iş böyle gitmeyecek ''Yeter artık demiş.'' annesinin evinden damat olurken getirdiği sandığı kaptığıyla kaçmış evden.



''Vay be, ne kadar da ortak yönümüz varmış'' dedim adının sonradan Adem olduğunu öğrendiğim adamı dinlerken. Adem ''Gel hadi Niyazi abi içeride, gerisini o anlatsın. Hem Menemen yapmıştım, çayda var, soğutmayalım. Hep beraber yer içeriz.'' dedi.

Odanın kapısı açılır açılmaz yıllardır hasret kaldığım bekar evi kokusu beni benden alıp -Sultan- olduğum yıllara geri götürdü. İşte o an hayat bu, özgürlük bu diyesim geldi. Ama hanım duyar diye diyemedim Derya, diyemedim. Sen bilmezsin ama bir erkek için bekar evi kokusu senin sabah akşam çantanda taşıdığın  onar kiloluk dambıllardan daha değerlidir. 

Kapının açılması ile birlikte Niyazi abinin elindeki menemene bandırdığı ekmeği ağzını götürmesi bir oldu. Canım bi çekti bi çekti sorma gitsin. Sayende üç aydır menemen yiyemiyorum zaten. Karısının televizyonlarda fıldır fıldır aradığı adam işte kanlı canlı vede menemene peşi sıra bandırdığı ekmeği ile karşımdaydı. İnanır mısın o an kendisini hayatın anlamını bulmuş ve formüllendirmiş  bi filozofa  benzettim. Ekmek + menemen +çay / bekar evi = hayatın anlamı 

Sahi Derya Allah aşkına söyle senin için hayatın anlamı nedir Sabahın köründe kalkıp kulağında kulak, elinde İpone bilmem kaç S telefonla dağ bayır koşmak mı? Yoksa Zaten eşinden çektiği ızdırap yetmiyormuş gibi birde diyet/spor adı altında  ''bende göbek istiyorum ama çevrem, eşim ne der?'' baskısıyla biz göbeklilere karşı duyduğun iç güdüsel bir intikam hırsı mı?
(yazının ilk bölümünü buradan okuyabilirsiniz)




devam edecek...

53 yorum:

  1. Sporla arası olmayanlardanım, yemeyi severim ama yürümeyi de severim dolayısıyla ortamala kilomdan 3 kilo fazlam var, çok uzun yıllardır böyle. Git salona yürüme bandına çık yürü yürü aynı yerdesin in aşağı dengen sarsılır bir kere oldu vazgeçtim spor olayından, yaşasın göbek demiyorum ama yemek güzel şey, Menemen konusunda ise şu yazıma dikkat diyorum :)) Menemen nedir? Menemenin kökeni... Menemen mi melemen mi? http://www.istanbulistanbulolali.com/2016/05/menemen-yemeginin-ilginc-tarihi-kokeni.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaşasın göbekli erkekler!!! :DD

      Sil
    2. Bolat bey yürümek en güzeli zaten . Ben de hayatımda spor salonuna gitmedim gitmem de hiç bana göre değil. Ben kendim hallediyorum spor işlerini.

      Sil
    3. ben yolların yürüdükçe aşınacağını düşünen gruptayım :D

      Sil
  2. Bir solukta okudum hay Allahım :)) Yazı kısa geldi ama tam yerinde noktalandı yine. Devamını sabırla bekliyorum.

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kısa oldu biraz :)

      Sil
    2. Çok teşekkürler yorumunuz için.

      Sil
  3. Çok güldüm ama bir o kadar da kendimden birşeyler bulmadım değil. Ellerinize emeğinize sağlık.
    Not : Bu arada Ramazan günü menemen olayına girmeyeydik iyiydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ramazandan önce yazmaya başladım ancak bitti :) kendimden bişeyler bulmadım derken? gizli göbek mi? :D

      Sil
    2. Ne kötüsün kuralcım suç ortağı mı arıyosun ?

      Sil
    3. aynen öyle yalan yok hani :)

      Sil
  4. Eeee tabi eşinden ayrılınca ancak menemen yer. Bakalım sonu ne olacak. Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eşinden ayrılmamış -kaçmış- hem zorunluluktan değil adam zevkten menemen yiyor :DDDD

      Sil
    2. Yumurta iyidir Kuralcım kilo da yapmaz kaslar için de iyi :)

      Sil
    3. onu bunu bilmem ramazandan beni aç tutuyor ya yeter bana :)

      Sil
  5. Ahahaha çok iyi ya..EEe hadi Derya cevap ver ben de merak ettim 'hayatın anlamı sence nedir?'

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. düşünüyor herhalde bende sabırsızlıkla bekliyorum cevabını :)

      Sil
    2. Ben kendi hayatımın anlamını buldum çoktan ailem, hobilerim ki spor da buna dahil beni hayatta en mutlu eden şeyler. Ama tersini düşünenlere de saygm var herkes mutlu olduğu gibi yaşasın.

      Sil
    3. bırakalım böyle politik söylemleri sayın derya soygül :)))))

      Sil
  6. Kategori şöyle, spor yapmayı sevenler-sevmeyenler. Sevene, abartarak söyle desen hayatın anlamı bile diyebilir. Sevmeyen ise abartarak söyle desen işkence bile diyebilir. Yaşasın seçimlerimiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. güzel bi bakış açısı teşekkürler

      Sil
    2. Yaşasın seçimler. Benim için öyle hayatımın bir parçası.

      Sil
  7. sabah sabah ne güldüm ya :))) göbekli erkekler istila edebilir blogunu canım aman dikkat :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3. bölümden korkmaya başladım :)

      Sil
    2. ben de yazamayacağım diye korkmaya başladım :)

      Sil
  8. Balkonlu ev isteseydi Derya bir mütahide giderdi di mi ama?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ha ha çok doğru ben istediğimi buldum da anlaşılan Kuralcığa diet baskısı var evden :)

      Sil
    2. evden miii? bana mı? bırakalım efendim, bırakalım bunları, üstelikte bana. lütfen! :)

      Sil
  9. "İşte o an hayat bu, özgürlük bu diyesim geldi. Ama hanım duyar diye diyemedim Derya, diyemedim." Burası kopuş noktası bence :))) Bu aralar böyle yazılara ve mizah duygusu gelişmiş insanlara çok daha fazla ihtiyacımız var. Sana da yazının sahibine de çok teşekkür ederim. Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hanımından korkan erkekler, birleşin :DD

      Sil
  10. Ekmek + menemen +çay / bekar evi = hayatın anlamı :)) Harika ya. Biraz kısa olmamış mı :) daha uzun bölümler istiyoruz :) Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. umarım ancak bu kadar yazabildim :) teşekkürler

      Sil
    2. Kısa da olsa zaman ayırdığı için teşekkür ederim.

      Sil
  11. Çok güzel bu seri ;) Ama dikkatli ol, senin bu seriyi çevirip Amerika da yayinlarsam görürsün. Zira gobeksiz kişi az;)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aslında güzel bi fikir neden olmasın :) teşekkürler

      Sil
    2. Aslında göbekliler çoğunlukta sevdicancım. Dizi fikrini sevdim.

      Sil
  12. Bu bölüm de bir önceki gibi cok güzel olmuş.Güldürürken düşündüren bir yazı dizisi ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim kader

      Sil
    2. Yorum için teşekkür ederim :)

      Sil
  13. Ekmek + menemen +çay / bekar evi = hayatın anlamı :) sözün bittiği yer :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Menemeni ben de çok severim :)

      Sil
    2. zehra sen şimdilik börek sev. sonra menemen sevmeye devam edersin, bilmem anlatabildim mi? :)

      Sil
    3. Anladım kural :) ben zaten en çok börek seviyorum :)

      Sil
  14. Yaaa KURALLL :D :D :D ne söyleyim bilemedim içimden geçenleri yazıya dökmüşsün :p
    Bekar evi candır! Etraftaki çoraplar ve o şahsına münhasır koku dışında tabi ki ;D
    Evlendikten sonra da garip düzen kurallarım hiç olmadı birlikte yaydık ;D ta ki çocuk olana kadar :)))

    Aaah ah yazık adamcağızlara ve göbeklere ;D

    GÖBEK SEN BİZİM HER ŞEYİMİZSİN :P

    Derya sen nasıl izin verdin böyle bir şeye :P bir gören duyan olacak mazallah bak sosyetik isimsin dikkat et bacım ;D uyma sen Kural'a :P

    Bu arada sitemkar hatun ilan ediyorum seni ;D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dağınıkçım bindik bir alamete işte :)

      Sil
    2. dağınık derya'yı bana karşı doldurma :)

      Sil
  15. Hani bir şarkı vardı ya, "Yesem yesem kilo almasam"... Okuyunca aklıma geldi.

    YanıtlaSil

Blogger tarafından desteklenmektedir.