Haftanın Bloğu ???

Sosyal Medya Kafe - Delikizinbohcasi




Aslında haftanın  bloğu seçimi için beni en azından bir yıl idare edecek isim var aklımda. Ancak bu sefer de onlar arasında seçim yapmakta zorlanıyorum. Bazen de bir arkadaşa karar veriyor, başka bir blog benden önce davranıp seçince başka bir haftaya erteliyorum. Bu hafta umarım kimseyle pişti olup blogluyorum gazetesine manşet olmam :)
Bu hafta seçtiğim blog hem spor bloğumun görünümü ve arka planda birçok şeyi borçlu olduğum, hem iki bloğumda da bana desteğini esirgemeyen ve bundan da öte bir dost olan sevgili Sibel Ordueri' nin sosyalmedyakafe bloğu. Deryanınsporgünlüğü' nü hazırlarken çok keyifli bir çalışma yaptık ve o gün bugün dostluğumuz devam etti. Sosyal medya kafe bloğu  çok profesyonelce hazırlanmış, değerli konuk yazarlar ağırlayan bir blog. Birçok konuda yazılar okuyabilirsiniz. Keyifli dizaynı, konular arasında gezinmeyi daha eğlenceli hale getiriyor. Blogger kimliğinin dışında sevgili Sibel' in başarılı web tasarımları da gün geçtikçe daha çok bloğa yeni bir görünüm kazandırıyor.
Sevgili Sibel bu yakınlarda bir aile ferdini kaybetti ve üzüntülü günler yaşıyor. İstedim ki hepimiz ona bir sevgi seli olalım ve desteğimizi, sevgimizi hissetsin. Kopyacılığı sevmeyen Sibelciğim umarım bu yazı için blog resmini kopyalamamı affeder :)


Sosyal Medya Kafe - Delikizinbohcasi









34 yorum:

  1. Sibel ablanın yeri ayrıdır ben de. Çok severim onu ve belki de bloggerlar arasında özel olarak da görüştüğüm tek kişidir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seni seviyorum canım :) Uzun yıllar görüşmek dileğiyle.Sevgiler...

      Sil
  2. çok severim hem kendisini hem de blogunu...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim.Tekrar görüşmek dileğiyle.Sevgiler...

      Sil
  3. sosyal medya cafe sibelin maşallahı var pek becerikli ve paylaşımcı bir arkadaşımız. kendisini takdir ediyorum ve çok severek takipteyim canım. sevgier. gidip tebrik edeyim ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için.Sevgiler...

      Sil
  4. Ben de hemen ziyaret ediyorum :) Sen her zaman magazin basınının gözbebeğisin Derya'cım :)

    YanıtlaSil
  5. Sevdiklerimizi kaybetmenin acısını zaman zaman yaşıyoruz ne yazık ki.. Sibel hanıma sabırlar ve başsağlığı diliyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ olun.Hayat işte acısıyla ,tatlısıyla bir şekilde devam ediyor...

      Sil
  6. Yanıtlar
    1. Çok iyi biliyorum :))Ben de seni seviyorum Nihal abla biliyorsun dimi :))

      Sil
  7. Teşekkür ediyoruz Derya!cım ;) takipteyiz...

    YanıtlaSil
  8. Sosyal Medya Kafe'nin, Sibel hanımın gönlümde ayrı bir yeri var.:) Paylaşım için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevgimiz karşılıklı Zülal hanım :) Sevgiler :)

      Sil
  9. çok güzel bir site bende takipteyim her ikinizede sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Kimse de bizi seçmez zaten. Biz olalım yani bir hafta haftanın blogu nolacak sanki. :D

    YanıtlaSil
  11. Sosyal Medya Kafe'yi ve seçiminden dolayı da seni kutlarım canım.Hemen bakıyorum.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuz için teşekkür ederim Ece hanım.Sevgiler...

      Sil
  12. Sibeli hem severek hem de blogundan çok bilgilenerek takip ediyorum.teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne mutlu bize o zaman :) Sevgiler Hatice hanım :)

      Sil
  13. Ah çok üzüldüm başı sağolsun Sibelin :( takipteyiz Deryacım hassasiyetin ne hoş ve ne güzel seçim..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ olun.Mekanı cennet olsun .Derya ablanın hassasiyeti gerçekten çok hoş.

      Sil
  14. Bu tür blog tanıtım yayınları görmediğimiz kaliteli blogların farkedilmesine yarıyor. Blogunuzu takibe aldım. Ben de beklerim. http://turgayaksoy.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Blogunuzu takibe aldım Turgay Bey.Bu etkinlikler sayesinde çok güzel bloglar tanıyoruz.Bazıları ile çok güzel dostluklar oluştu aramızda.

      Sil
  15. Blog tanıtımlarınız çok iyi oluyor. Bilmediğimiz yenilerini öğreniyoruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gittikçe daha az arkadaş hazırlasa da bu etkinliği seviyorum ve sürdürmek istiyorum.

      Sil
  16. Desteğin için çok teşekkür ederim Derya abla.Hayat bir şekilde acısıyla,tatlısıyla devam ediyor.Allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun.İnşallah tekrar aranıza dönüyorum ;) Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seni seviyoruz canim bazen uzaktan da olsa ulasacak sevgi enerjisi insana moral verir iyi gelir. Hayat devam ediyor.

      Sil
  17. Yeni bir keşfe çıkmak için bende haftanın bloğunu ziyarete gidiyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Kader hanım :)

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.