Wowapp Ailesine Katıldım

Merhaba arkadaşlar. Bugün size wowapp özelliğinden bahsetmek istiyorum. Sevgili Bakımlı ginepig aracılığıyla kaydoldum ben de yeni yeni keşfediyorum.


Wowapp Messenger




Wow App nedir?


 Wowapp, whats app ve viber gibi bir iletişim platformu ancak onlardan farkı konuşma pencerenize google adsense reklamları koyması. Bu reklamlar sizi rahatsız edecek boyutta değil ve siz yazıştıkça ekranınızda görünmesi size para kazandırıyor. Sadece ekranınızın açık olması bile reklam görünür durumda olduğu için kazandırmaya devam ediyor. Wowapp reklam kazancının %70'ini üyelere veriyormuş. Sözleşme yok anlaşma veya bağlayıcı bir şey yok. 20 $ birikince paranızı banka hesabı veya paypal aracılığıyla alıyorsunuz.


Wow app' e nasıl katılırım?


Wow app sürekli yeni üyeler eklendikçe ve iletişimde bulundukça kazandıran bir network. Tanıdığınız bir üye aracılığıyla katılabiliyorsunuz. Siz de başka tanıdıklarınızı ekliyorsunuz ve böylece kazanma oranınızı yükseltiyorsunuz. Ben kendi davet linkimi ekliyorum. Karar verecek olursanız benim linkim üzerinden katılıp kaydınızı yapabilirsiniz.


https://www.wowapp.com/w/derya1970/join


Dünyanın her yerinden uygulamayı kullanan insanları davet edip ekleyerek ağınızı genişletebilirsiniz. 





31 yorum:

  1. İyiymiş, hemde çok iyiymiş :) aklımda olsun. Peki belirli bir şartı varmı uygulamanın?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiçbir sarti yok zehra hanim. Ayni whats app yükler gibi yüklüyorsunuz. Tek sarti baska bir üye araciligiyla üye olabilmeniz.

      Sil
  2. Dünyadan bi haber yaşıyorum bi kere daha anladım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hemen katıl canım sohbetleşiriz :)

      Sil
  3. düşünebilirim bu uygulamayı topluca whats app gurupları falan girilebiliriz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ne kadar çok kişi eklerseniz o kadar iyi.

      Sil
  4. merhabaa :) blog keşif etkinliğinden geldim :) sizi takipteyim müsaitseniz sayfama beklerim :) sevgilerimle http://apaydindunyam.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sizi D.Soygül olarak takipteyim Gonca hanım ama tabii ki güzel bloğunuza uğrarım :)

      Sil
  5. Güzel bir uygulama bence de eğer yüklersem linkinizi kullanacağım ;)

    YanıtlaSil
  6. Ay ama bende ilk kez gördüm bunu daha önce duymamıştım :/

    YanıtlaSil
  7. İlk kez görüyorum! Derya hanım ben telefonda ve whats app ta çok az konuşan biriyim, belki ayda 10 kere ancak açıyorumdur. WowApp, ileşitim araçlarını yoğun kullananlar için daha iyi sanki. Bir düşüneyim. :)

    YanıtlaSil
  8. Dünya da daha ne woowwww lar varmış haberim yok ya :) teşekkür ederim bu bilgi için eğer ileride düşünürsem linkinizden hemen indireceğim

    YanıtlaSil
  9. Bir kenara yazdım bakalım. Yukarıdaki pencereler sanırım. Başka yere yönleniyorlar çünkü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok kullanışlı tvsiye ederim. Telefon numarası da gizlenebiliyor ki bu özelliği çok sevdim. Pencere değil aşağıda link verdim orası. Pencereye bir bakayım haklısın başka yere yönlendiriyor.

      Sil
  10. Yanıtlar
    1. Ne güzel yine de birbirimizi ekleyebiliriz.

      Sil
  11. Ben de ilk defa duyduum...elinden telefonu dusurmeyenler surekli sohbet halinde olanlar için iyiymiş gerçekten.ben de bakayim bir :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eklersen çok sevinirim. Kullanımı çok pratik bir uygulama.

      Sil
  12. Hiç bilmiyordum hatta ilk kez duyuyorum:))) tesekkur ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkür ederim ilgin icin :)

      Sil
  13. girdim çıktım dediğin bu yaniiii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok cikmadim deeptoncum kullaniyorum hala:) kadinlar kulübü forumuna yaziyodum ordan attilar beni.

      Sil
    2. biliyom yaaa attılar diyemedim işteeee sen atttın onlarııı kikiki :)

      Sil
    3. Amaan alttarafi bi forum bosver benim kapi gibi bloglarim bir sürü de dostum var :)

      Sil
    4. hıh! (saçını arkaya doğru atar ve gidersin) :)))

      Sil
  14. Verdiğin linkten üye oldum canım:) Ama ne zaman kullanırım bakalım:)) teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Hatice hanım. Sorularınız olursa severek yardımcı olurum. İstediğiniz tanıdığınızı e mail, sms veya link yoluyla davet edebiliyorsunuz.

      Sil
  15. ılla kısı lıstemızde olanlarımı ekleyebılıoruz baska kullanıcı ekleyemıoz mu ornegın bu forumdakıler bırbırını ekleyebılırmı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii baskalarini da ekleyebilirsiniz Dilek hanim.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.