Hüzün Sarısı Blog

Sevgili Hüzün Sarısı da ilk blog yazmaya başladığım günlerden beni takip eden, destek verenlerden biri oldu. Öncelikle teşekkür ediyorum kendisine. Uzun zamandır bloğuyla ilgili yazıyı yazmayı planlıyorum ama bir türlü tamamlayamadım. Sevgili Nihal Yeşiltaç Oran o kadar çok yönlü, aktif bir kadın ki, her parmağında bir marifet var. Blog yazarlığını yaparken blog dünyasını korumaya, devamlılık sağlamaya çalışması gerçekten takdire değer bir davranış. Sosyal medyanın her paylaşımı çabuk tüketen ortamından blogları korumak, bloggerları bloglarına sahip çıkmaya ikna etmek adına uğraş veriyor durmadan. Kendisine bu konuda %100 katıldığımı belirtmeliyim. Bloglarımıza sahip çıkalım yazılarımızı yazacak kendimize ait bir köşemizin olmasının değerini bilelim.

Sevgili Nihal'in saymakla bitmez uğraşlarına dönecek olursak, Kadırga Müziğin basın ve halkla ilişkilerini yürütüyor, Magazinmatik.com ve medyaextra.com' da yazılarını yazdığı köşeleri var ayrıca medyaextra.com' da editör, Trend Topic Medya' da köşesi var, Sosyal Medya Kafe' de yazıyor, sanatçı Kazım Şener'in basın danışmanı, Mesam üyesi ve şarkı sözü yazarı, basın kartı sahibi. Yazarken bile başım döndü.
Bu örnek alınacak kadının bloğuna ve diğer yazı yazdığı yerlere uğramadan geçmeyin derim.

23 yorum:

  1. Emeklerine sağlık, biraz utandım biraz mutlu oldum. Karışık duygular işte:)
    Çok teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canim benim gerçekten hakettigin bir tesekkürdü bu. Ne yapacagimi bilmeden cebimdeki kelimelerle girdigim bu alemde bana dostluk eli uzatan ilk insanlardan birisin.

      Sil
    2. Elimden ne gelirse her zaman:)

      Sil
  2. Huzun Sarısı gerçekten çok cana yakın yazınız için tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim. Gerçekten öyle.

      Sil
    2. Lezzet Tramwayı çok teşekkür ederim:)

      Sil
  3. Nihal can'dir.. kalemine yüreğine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok haklisiniz. Temiz yürekli oldugunu anlamam için yüzyüze tanismamiza bile gerek yok.

      Sil
    2. Ümran çok mutlu oldum, teşekkür ederim:)

      Sil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. Firmam ve şahsım adına severek takip ettiğimiz blog yazarı olduğunu belirtmek istiyorum. Sevgili Nihal Hanım için özel bir yayın şahsen beni çok mutlu etti. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben tesekkür ederim. Sevgili Nihal gerçekten tanimaktan mutluluk duydugum insanlardan.

      Sil
    2. Asena Hanım çok teşekkür ederim güzel sözleriniz için:)

      Sil
    3. İlgi ve takdirle takipçinizim Nihal Hanım. Samimiyetiniz ve dürüstlüğünüz takdire şayan. Belirtmek istedim. Ben teşekkür ederim.

      Sil
    4. Çok çok teşekkür ederim.

      Sil
  6. bir insanın herkes tarafından bu kadar sevilmesi onun gercekten şahane bir insan olduğunun göstergesidir ;) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gülşah Önen çok teşekkür ederim:)

      Sil
    2. Çok haklisiniz. Insanin karakteri yüzyüze tanimadan bile kendini belli ediyor.

      Sil
  7. Hüzün Sarısı ile tanışma şerefine erişmiştim. İyi ki de tanışmışım. Çok özel bir insan..

    Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Estağfurullah Gülşah. Seni tanıdığım için çok mutlu oldum:)

      Sil
  8. Çok haklısınız. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Ne mutlu sizin gibi bir dostumuzun olması. Bu etkinlik sayesinde daha iyi tanıyoruz değerli dostlarımızı. Teşekkürler Derya hanımcım. Teşekkürler Hüzün Sarısı. ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hüzün Sarısı bir tanedir. Blog birliği için uğraşan, yardımsever, hemen iletişime geçebidiğim bir arkadaş.

      Sil

Blogger tarafından desteklenmektedir.