Soslu Badem'in Bloğundaydım

Bu yazıyı spor bloğumdan bahsedildiği için oraya da ekledim ama sevdiğim blogları tavsiye edeceğim köşe bu bloğa daha çok yakışır dedim buraya da alıyorum:


Sevgili blogger arkadaşım Soslu Badem bloğunda benden bahsetmiş. Çok duygulandım ve mutlu oldum. Yazıyı okumak ve güzel bloğunu ziyaret etmek isteyenler http://www.soslubadem.blogspot.com.tr/ adresine uğrayabilir. Bloğunda herkese göre bir konu mutlaka var. Kozmetik ürün tanıtımları bizler gibi spor yapan fit ve güzel kalmaya çalışan bayanlar için çok aydınlatıcı. Genelde denediği ürünleri samimi bir şekilde tanıtıyor. İyi ise iyi kötü ise kötü. Kandırmaca yok yani. Ayrıca kitap tanıtımları da var. Ben kendi adıma artık kim ne kullanmış ne yenilikler var diye blogları geziyorum. Eskiden aklıma gelmezdi doğrusu. Okuya okuya blogger reklam amaçlı mı yazıyor yoksa dürüstçe ürünü mü tanıtıyor ayırt etmeye başladım. Soslu badem de bu samimi arkadaşlardan biri.

Yorum Gönder

Yorumlara link eklemeyiniz tıklanabilir link olan yorumlar yayınlanmaz. Please don' t add your links at the comments they will not published.

Daha yeni Daha eski