Deli Kız' ın İç Dökme Seansları

delikizinbohcs.blogspot.com

Herkese selam dostlarım. Biraz daha seyrek yazmaya başladım buraya ama sanmayın ki isteksizlikten ; zamansızlıktan sadece... O yüzden bu yazıda son zamanlarda gündemimi meşgul eden konulardan bahsetmek istedim.

delikizinbohcs.blogspot.com

Ailem

Kışın en hastalıklı zamanındayız malum. Biri hastalanıp sırayı diğerlerine devrediyor. Dün okullar sömestr tatiline girdi. Kızım ilk kez karne aldığı için çok heyecanlıydık tabii. İkisinin de notları çok iyi, beni üzmediler bu okul yılında. Abileri de stajına devam ediyor . En azından o cephede herşey kontrol altında. Biraz evde tembelim açıkçası ve sporumu da istediğim yoğunlukta yapamıyorum. Umarım bahar ve güneşli günler geri dönünce ben de daha aktif olurum.

delikizinbohcs.blogspot.com

Bloglarım

Benim gibi bloglarını çok seven ve kendini geliştirmeye çalışan bir insansanız, blogların hayatımızda ne kadar büyük rol oynadığını ve ne kadar çok zaman ve emek istediğini bilirsiniz. Tabii bende 3 tane olunca üç katı zaman ayırmam gerekiyor. Deryanın spor günlüğünü açtığımdan beri inanılmaz emek verdim. Belki daha iyi bir yerde de olabilirdi, ama ben yine de tek başıma verdiğim mücadeleden aldığım sonuçtan memnunum. Tabii ki bu süreçte destekleştiğimiz blog arkadaşlarımın da rolü var. Destekleşmek, yardımlaşmak güzeldir. İnsan tek başına var olamaz. Tabii ki destekleşirken birbirimizi kırmadan ve karşı taraftan aşırı beklenti içine girmeden yaparsak daha iyi olur :) Şimdilik spor günlüğüme her gün yayın girmektense, düzenli aralıklarla yayın gireceğim. Çünkü sadece blog yazımızı yazıp eklemekle işimiz bitmiyor. Arka planını tüm blogger arkadaşlar bilir:)
Deria ise, satış ortaklığı yaptığım yerlerin ürünlerini eklerim, arada alışveriş yazıları yayımlarım diye açtığım; ama zaman içinde bana inanılmaz keyif veren bir blog oldu. Günlük hayatımda sade ve spor kıyafetler de giysem, ben de birçok kadın gibi moda resimlerine bakmayı, neler modaymış kim neler giymiş araştırmayı seviyorum. Bu yıl bu bloğumu geliştirmeyi planlıyorum. Her gün Almanca konuşmaktan İngilizcem de zayıflamış bu fırsatla yeni kelimeler öğreniyor dilimi de geliştiriyorum. Her zaman savunduğum bir şey var. Sevdiğiniz konularda blog açarsanız, konu sıkıntısı çekmez ve bu işlerle uğraştıkça da daha fazla şey öğrenir ilerleme sağlarsınız. Yoksa sevmediğimiz, ilgimizi çekmeyen bir konuda sadece blog açmak için açmak üstümüze uymayan bir kıyafet gibi durur.
Deli kızcağızım ise malumunuz keyif bloğum. Spor ve moda dışında sevdiğim her şeyi tıkıştırdığım bohçamdan çıkanlar :) O yüzden aman şu sıklıkta yazı gireyim derdim yok. Keyfime göre yazıyorum. İçimi döküyorum, anılarımı anlatıyorum, okuduklarımı ve izlediklerimi yazıyorum, gezersem gezilerimden ; evdeysem bizim buralardan ve bahçemden bahsediyorum. Herhalde aldığım en güzel karar bloglarımı açmak oldu. Hem hayatım dolu dolu oldu, hem de birçok güzel insan tanıdım.

delikizinbohcs.blogspot.com

Blog alemi

Bu aralar blog alemimizde hem güzel, hem de üzücü olaylar yaşandı. Mutlaka benim farkedemediğim daha bir çok olay olmuştur ama ben, yakın çevremde olan birkaç konuya değinmek istiyorum. Önce güzel haberden başlayalım. Sevgili blogger arkadaşımız Mrs. Gökşin ' in minicik bir bebeği oldu. Onu ve eşini tebrik ediyor, bebeklerini sağlıkla büyütmelerini diliyorum.
İki sevdiğimiz arkadaşımızın acı kayıpları oldu. Canım Tigris' im ve Mustafa Sönmez arkadaşım babalarını kaybettiler. Onlara ve ailelerine sabır ve başsağlığı diliyorum.

delikizinbohcs.blogspot.com


Ülke gündemi

Bloglarımda yazmayı sevmediğim iki konu var farkettiyseniz : Siyaset ve Din. Bu konuda tabii ki benim de herkes gibi kendi düşüncelerim var ama insanların ne yazık ki birbirine hiç anlayış ve saygı gösteremediği konular olduğu için hiç girmiyorum ve ileride de bu kararım devam edecek. Ancak öyle bir konu var ki, sanırım siyasi görüşü ve inancı ne olursa olsun herkes aynı fikirde olacaktır. Uzun zamandır kadın, çocuk ve hayvan istismarları devam ediyor. Bana sorarsanız üçü de kabul edilemez sapıklık ve canilik. Ancak içlerinden en çok ağır basan, canını yakan diyecek olursanız çocuk istismarları derim. Çocuklarımız bizim gözbebeğimiz, en sevdiklerimiz. Canımızdan da önemli varlıklar. Bu konunun bu kadar önemsiz görülüp, caydırıcı cezalar verilmemesi bir anne olarak çok yaralıyor beni. Aynı şekilde kadın ve hayvanlara yapılanlara da caydırıcı cezalar gelmeli. Bu insanlar tedavi ile iyileşmiyorsa, tıbben hadım edilsin ki kimseye zarar veremesinler artık.
Evet bu konular uzar gider, sizleri sıkmamışımdır umarım yazı biraz uzadı :) Yakında yeni keşfettiğim birkaç bloga yer vereceğim. Yeni blog konuğum, kitaplar, müzik, izlediklerim kış menüsünü oluşturacak. Bahar gelince bahçeden de haberlerim olur. Kalın sağlıcakla, kalın deli deli...

delikizinbohcs.blogspot.com


  • Bloglarımı ve sosyal medya hesaplarımı takip edenlere mutlaka geri dönüyorum. Bazen bloglarınızı bulamıyorum profilinizde link yoksa. Yoruma yazmak istemiyorsanız google a link bırakıverin hemen gelirim. Ama lütfen takip edip çıkmayın :)

28 Yorumlar

Yorumlara link eklemeyiniz tıklanabilir link olan yorumlar yayınlanmaz. Please don' t add your links at the comments they will not published.

  1. Yorumumu yazdım,o an telefonum çaldı.Bakmak zorunda kaldım.Yazıya döndüğümde hepsi silinmiş.Size ulaştı mı bilmiyorum tekrar yazıyorum. Emeğinize sağlık valla. 3 blogla ilgilenmek zor.Ben de düşündüm cesaret edemedim tebrik ediyorum sizi.Son günlerde duyduğumuz çocuk istismarı hepimizi fazlasıyla üzmekte hatta iğrendirmekte.Caydırıcı cezalar gelsin, artık bir şeyler yapılsın.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel yorumunuz ulasti 😊. Bazen bikiyorum biraz nefes molasi veriyorum ama birakamiyorum da.

      Sil
  2. Ben tanıdığımdan beri Derya, istikrarlı paylaşımların sürüyor :) Kolay mı birden fazla blogla ilgilenmek? Tabii ki çocuklarımız ve evimiz öncelikli ama ben de şu veya bu sebeple blog açmış olmaktan çok mutluyum. Karlar görüyorum fotoda, ben de karlı şehirlerin çocuğuyum, severim ama büyük şehirlerde artık nadiren yağıyor.

    Siyaset ve din aslında bizim ilgi alanımızın dışında olması gereken konular. Bazen benim kanım oynadığı zamanlar daha çok şiirle üzüntümü belirtiyorum.

    Çocuklar... Çok üzüldüm son zamanlarda sanki günün geçmesine bile sabır göstermeyen haberlere. Bunlarla ilgilenmesi, öncelikle aldıkları yüklü maaşların hakkını vermesi gereken bakanlığımız var. Bilhassa çocuk ve kadınlara yönelik istismar, taciz ve cinayetlerinde, caydırıcı cezalar için derhal faaliyete geçmeleri lazım. Ego savaşları onları bağlar.
    Elif Gökşin'in bebeğine hayırlı ömürler diliyor ve Gökşin ailesini kutluyoruz.
    Sevgili Tigris kızıma, Mustafa Sönmez kardeşime ki, onunla irtibat kurdum, ki çok zor kayıplar bunlar. Allah rahmet eylesin ve sabırlar versin diliyorum. Başları sağ olsun :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben yorumlari yanitlayana kadar bahar geldi 😂😂😂. Saka bir yana önceligi arkadaslarin bloglarini okumaya verdigim icin benim yorum yanitlama isim hep aksiyor. Güzel yorumunuz icin tesekkür ederim 😍

      Sil
  3. Sevgili deryads damla yorumunu yanlislikla sildim cok özür dilerim mailden kopyalayip buraya yapistiriyorum adasim 😘

    Bence üç bloğu da başarıyla devam ettiriyorsun. Ben yazın olduğu kadar düzenli ve sık yazı giremiyorum bloğuma. Blogları da çok iyi takip edemiyor yorum yapamıyorum. Bloglarla ilgili haberler için de teşekkürler. Mrs. Gökşin'in bebeğine hayırlı ömür diliyorum. Tigris'in ve Mustafa Sönmez'in babalarını kaybetmelerine çok üzüldüm. Allah sabır versin.
    Çocuklarla ilgili istismarın önüne geçilebilmesi için cezaların ağırlaştırılması, devletin kendini korumada gösterdiği gayreti çocukları koruma konusunda da göstermesi gerektiğini düşünüyorum. Bu konuda benim de yazılarım olmuştu. Ne kadar gündemde tutulursa o kadar çabuk sonuç alınabilir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cok haklisin canim. Farkindalik olusturmak bizim sosyal görevimiz 😊

      Sil
  4. Emeğinize sağlık üç blogla ilgilenmek gerçekten zor. Bende siyaset ve din konusuna girmeyi pek düşünmüyorum ama dediğiniz gibi herkesin bu konularda ortak görüşte olduğu kanısındayım, olmalı da bana göre.
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaman zaman mutlaka yazma geregi duydugumuz konular oluyor. Sevgiler 😊

      Sil
  5. Ne güzel kar yağmış öyle, çok severim karı ben, çocukluğumdan kalan bir şey. Üç bloğu aynı anda idare etmek çok zor, hiç kolay değil, sen üçünü de gayet başarılı götürüyorsun, son olaylar konusunda bir şey yazmadım dizi bitinceye saklıyorum diğer konuları ama kahroluyorum, kıyamet kopsun da bebekler kurtulsun....
    Sevgilerimle:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Artik bahar geldi cok sükür. Insanlarin düsünce tarzini degistirmemiz cok zor garip bir nesil yetisti ve bu sapkinliklar sanki destek görüyor.

      Sil
  6. Orda kar yağdığı halde hastalık var.. Burada bugün güneşli bir bahar havası...Istanbul'da henüz kar görmedik daha..
    Ben tek bloğa zor yetiyorum.Sen 3'ü 1 arada ile uğraşıyorsun.. Yazmaktan çok o arka plan uğraştırıyor ve zaman alıyor zaten..
    Tigris'e baş sağlığı dilemiştim ama Mustafa Sönmez' den haberim yoktu.Kendisine başsağlığı diliyorum ve sabırlar diliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisin canim. Sadece yazmakla bitmiyor. Artik bize de bahar geldi. Sevgiler canim 😍

      Sil
  7. Hele çocuklar küçükken blog nasıl da iyi gelmişti ruhuma . İyi ki blog açmışız :)

    Benim de dört bloğum var ama birisi instagrama yenildi, diğer ikisi de ilham perilerimi bekleyip duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda konular farkli olunca böyle ayirmak daha iyi sanki 😊. Bana da iyi geliyor yazmak o acidan hiccpismanligim yok 😊

      Sil
  8. Fotoğraflar çok güzel :)
    Üç blog gerçekten cesaret işi, ben birine zaman ayıramıyorum :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkür ederim aslinda evde olmamin payi büyük. Calissam zor olur sanirim 😊

      Sil
  9. Üç blogunda da paylaşımların çok başarılı canım.
    Fotograflar çok güzel ççıkmış.Bloggerların birbirine destek olması çok güzel.Bana da desteğin oldu.
    Seviyorum seni 😘

    YanıtlaSil
  10. Kış ve bir de okul olunca hastalıklar bitmiyor 😥 Bloglar gerçekten de çok zaman alıyor ve destek çok önemli bu konuda . Destek olunca daha azimli yazılıyor. Bana destek olanlar olduğu gibi gördüm ama okumak istemedim , yorum yazmak içimden gelmedi diyenler de çok fazla ... Kimseye silah zoru ile blog okutmuyoruz , neden böyle söyleme gereği duyuyorlar anlamadım . Bir de blogları web sitesi saymayanlar var. Bayağı içimde biriktirdiğimi fark ettim şimdi. Seninle dertleşmek iyi geldi Derya'cım :)))

    YanıtlaSil
  11. Güzel bir derleme olmuş.Severek takip ediyorum blogunu.Blog dünyasındaki vefatlar için de arkadaşlarımıza baş sağlığı diliyorum...

    YanıtlaSil
  12. ay hadi o zaman bahar gelsin yaz gelsin hemen gelsiiin :)

    YanıtlaSil
  13. Üç blog ile gayet iyi başa çıkıyorsun ,bu yüzden seni tebrik etmek istiyorum. Tanıdığım günden beri keyifle takip ediyorum. Ara sıra bazı aksilikler oluyor ve yeterli zaman ayıramıyoruz bloglarımıza ama yinede blogların önemini bilen insanlarla olmak çok güzel,sevgiler...

    YanıtlaSil
  14. Ben bir bloga yetişemezken 🙈 Başarıların daim olsun canım. Çok teşekkür ederim ayrıca güzel dileklerin için :) Allah isteyen herkese yaşatsın bu güzel duyguyu.🙏🏻❤️ Tigris'e ve Mustafa Sönmez arkadaşıma da başsağlığı dileklerimi iletiyorum. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  15. I have also seen your instagram photos, there is so much snow out there. I bet is very cold too...
    Hope you will have a nice and warm day!
    Regards,
    Flo

    YanıtlaSil
  16. harikasın , aynen devam , bu arada kara hasret kalmış birinden selam , onlar ne güzel manzaralar öyle :D

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski