Sternschanze - İldiko von Kürthy

Yine geçtiğimiz yıl favori yazarım olan İldiko von Kürthy' den bir kitapla karşınızdayım. Aslında kitabı taa 2017 baharında okudum ama bir türlü yazısını tamamlayamadım.

kitap-roman

Nicky, bol para kazanan eşi ile bir türlü mutlu olamadığı zenginlerin arasında yaşarken bir anda kendini parasız, işsiz sokakta bulur. Kırküç yaşında hayata yenide başlamak zorundadır. Mutlu olmak için istakoz yemeye ve pediküre ihtiyacı var mıdır? Evliliğini mi, yaşadığı aşk macerasını mı kendisini mi kurtarmak istiyordur?

İldiko von Kürthy
İldiko von Kürthy

Yine bir kendi kendini sorgulama ve kadın romanı yazan İldiko von Kürthy birçok kadının yaşayıp dile getiremediği gerçekleri kağıda döküyor. Genelde kitaplarındaki kadınlar, hayatlarındaki çıkmazdan kurtulup yeni hayat kurabilen tipler. Akıcı ve esprili anlatımı, yazarın her okuduğum kitabını keyifli hale getiriyor. Ben hala eski yazdıklarını okuyup bitirmeye uğraşırken, o durmadan yeni kitaplar çıkarıyor. Yazarın birçok kitabı Türkçe' ye de çevrildi.

Deep' in kitabı da göz kırpmış instagram paylaşımımda :)

14 Yorumlar

Yorumlara link eklemeyiniz tıklanabilir link olan yorumlar yayınlanmaz. Please don' t add your links at the comments they will not published.

  1. İldiko von Kürthy..🤔 yazarın soyismi tandık geldi..🙂 almanya doğumlu ama macar asıllı olmalı çünkü isim soyisim macarca sanmıyorsam..eminim deep kitabını görünce çok sevinmiştir..🙂

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklisinizannesi Alman babasi Macar asilli Alman. Deepin kitabina özel videolu tanitim yapmistim önceden 😊

      Sil
  2. Kadınların hayatı keşke kitapdakiler kadar çabuk ve olumlu yönde değşebilse gerçek hayatta da. Bir erkek olarak bunu isterdim şahsen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir erkekten bu yorumun gelmesi cok güzel. Sanirim herseyin güzel olmasi icin daha cok mücadele vermemiz gerekecek.

      Sil
  3. Hmmm... Liste bir basamak daha büyüdü:)))

    YanıtlaSil
  4. İlginçmiş, bir anda beş parasız kalmak çok kötü olmalı...:((((eline sağlık.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslinda kadinin cok da umurunda degil kocasi hirsli 😉

      Sil
  5. Çok üretken bir demek ki.Sürekli yazıp,kitap çıkardığına göre...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gercekten öyle. Gazete ve dergilerde de yaziyor ayni zamanda 😊

      Sil
  6. Rahat okunabilen keyifli kitaplar 😊

    YanıtlaSil
  7. Yazarı ilk defa duyuyorum ama gerçekten merak ettim ve Almancamın kitap okuyacak kadar gelişmemesine üzüldüm :) Öneri için teşekkürler, okumayı deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  8. Severim bu tür konuları . Yazarı not ettim canım :))

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski