2017 Biterken-İzlenimler, Hedefler, Dilekler


Bir yılın daha sonuna geldik. Bu konuda bir de Mim yapıldı ama ben de her yıl sonunda böyle bir yazı yazdığım için geleneksel yazımı yazdım, haberim olmadan beni Mim' leyen arkadaşlar varsa onlar da yapmışım kabul etsin :)


Bu yıl çok yoğun geçti benim için. Kızımın da okula başlamasıyla okul çocuklarım 3 oldu ve nereye yetişeceğimi şaşırdım. Eşimin desteği hayatımın her alanında çok büyük. Hem evde, hem çocuklarla ilgili hem de bloglarımı çok destekleyen bir eşim olduğu için çok sanslıyım. O olmasa bu kadar yükün altından kalkamam.
Gelelim bu yıl neler yaptım, hedeflerime ulaştım mı? Aslında bloglarımın kalıcı olması ve yazılarımı düzenli yazmak en büyük hedefimdi. Sanırım oldukça aktiftim bu konuda. Zaten yazma konusunda derdim yok, taslaklarım ve notlarım bana yıllarca yeter. Yazdıkça da yeni şeyler geliyor aklıma. Tek sorun zaman darlığı onu da artık idare ediyorum. Bazen uykusuz kalarak, bazen çocuklar okuldayken yazmaya çalışıyorum. İleriye dönük hedeflerim de yeniliğe ve gelişime açık olarak yoluma devam etmek. Katılmak istediğim bazı kurslar var web tasarımı ve web sayfası yönetimi gibi konularda. Bu yıl zamanım kalmaz sanırım ama gelecekte mutlaka katılmak ve kendi yağımla kavrulabilmek istiyorum. Olabildiğince her işimi kendim yapmaya çalışacağım. Emeğe saygım sonsuz, ama bu benim kararım. Tabii ki takıldığım noktada profesyonel yardım alırım ama bir şeyleri kendimiz yapmaya çalıştıkça daha çok öğrendiğimizi düşünüyorum. Kısaca blogları açtığımdan beri öğrendiklerimi buradaki yazımdan da okuyabilirsiniz. Yeni başlayanlar için olduk.a faydalı öneriler var.
Üç bloğum da benim için değerli. Ama sanırım en yoğun olarak yine burada yazacağım.
Bir türlü, yine zamansızlıktan, bitiremediğim bir e- kitap projem vardı. Bunun üzerinde çalışmaya devam etmeyi planlıyorum. Belki de vazgeçer yine bloğumda yayımlarım. Öyle çok ulaşılmaz, gerçekleştiremeyeceğim hayallerim yok blog açısından. Bloglarımı yazmayı seviyorum ve bu şekilde devam edeceğim. Bloglarım sayesinde çok güzel dostlar edindim. Uzakta olmama rağmen özelden görüştüğüm güzel insanlar var. Sevmeyenler de olabilir ama beni sevmeyenlere kendimi sevdirmek için zaman harcayamam. Ben de onları takip etmem olur biter. Her gün yeni insanlarla karşılaşıyoruz hayatta ama sonuçta kafamıza en çok uyanla dostluğumuz pekişip devam ediyor. Negatif duygularla hayatını sürdürmek insanı bir yere getirmez. Bizi sevmeyenlerin de olabileceğini kabul etmemiz ve buna rağmen hayatımıza devam etmemiz en güzeli. Ben sevene de sevmeyene de yolunuz açık olsun diyor ve mutluluklar diliyorum.


Özel hayattaki hedeflerime gelince başlayıp yarım bıraktığım İtalyanca derslerim vardı. Derslere yeniden başlamasam da bu konuda biraz kendimi geliştirmeye çalışmak istiyorum. Portekizce de çok merak ettiğim ve öğrenmek istediğim bir dil ama ömrüm yeter mi hepsine bilmem :)

Yeni Yıldan Beklentilerim-Dileklerim

Hayatımdan olduğu gibi memnunum. Yeni yılda ailemin sağlığı ve huzuru tek dileğim. Sahip olduklarıma her dakika şükrediyorum ve değerini biliyorum.
Blog alanında da öyle ütopik veya hırslı isteklerim yok. Yazılarımı yazabilmek ve okumak isteyenlere ulaşabilmek en büyük dileklerim. Bloglardan önce de yazıyordum, bloglar olmasa da yazacağım ama buradaki iletişim hoşuma gidiyor.
Yeni yılda dünyayı yönetenlere biraz akıl fikir ve sağduyu diliyorum. Boş yere birbirlerini yiyip masum insanların kötülüğüne olacak kararlar almasınlar. Dünyada yaşanan ve hala yaşanmakta olan savaşlardan ders alınmasını diliyorum.
Daha yıl sonu dileklerimizi tabii ki veririz birbirimize ama kısaca benim bilançom ve dileklerim bunlar. Herkese sevgiler.

18 Yorumlar

Yorumlara link eklemeyiniz tıklanabilir link olan yorumlar yayınlanmaz. Please don' t add your links at the comments they will not published.

  1. Rabbim huzurunuzu bozmasın, daha güzel nice yıllarınız olur inşallah 💕

    YanıtlaSil
  2. Umarım projende başarılı olursun, benimde yapmak istediğim projeler var belli başlı, yeni yıl hepimize iyi gelir umarım

    YanıtlaSil
  3. Ailenle sana mutlu bir sene diliyorum canım. Tüm isteklerin ve hedeflerine de ulaşabilirsin. Son söylediklerine bende katılıyorum. Üç günlük dünyada saçma sapan hırslar uğruna masumlar ve özellikle de çocuklar ölmesin. Bana göre blog dünyasında tanıdığım nadir insanlardansın. Yazmaya devam et. Mutlu yıllar ve sevgiler :)

    YanıtlaSil
  4. Her şey önce dilemek ve hayal etmekle başlıyor.
    Senin de yapmaya çalıştığın gibi biraz uykudan ve tembellikten feragat ederek amaçlarımıza ulaşabiliriz inşallah.

    Allah hedefsiz, ümitsiz, bağsız, kimsesiz bırakmasın hiçbirimizi. Ve yine dediğin gibi inşallah savaşlar bitsin ve masum insanlar, masum canlılar ölmesin.

    YanıtlaSil
  5. E-kitap için başarılar diliyorum Derya'cığım, tüm dileklerin gerçekleşir inşallah. :)

    YanıtlaSil
  6. Ya bu mim'i bende mi yapsam ya.🙋Mim'i de gectim super yazi konusu bence🤔😁
    Istedigin,hedefledigin,temmeni ettigin herseyin olmasini ictenlikle diliyorummmm💙🙏Her daim takipteyim merakla yeni projelerini bekliyor olacagim Derya Abla'm...☘💕

    YanıtlaSil
  7. Dilerim projene devam edersin. Yabancı dil kurslarına takip edip sonlandır. Ara verdikçe bildiğini unutuyorsun. Bence sen yine de şanslısin. Yabancı bir ülkede yaşadığın için mantalitelerini daha iyi oturtursun. Öpüyorum seni.

    YanıtlaSil
  8. E-kitap ve İtalyanca konuları çok güzel, umarım başarılı olursunuz :)

    YanıtlaSil
  9. Dileklerin gerçek olsun..

    YanıtlaSil
  10. güzel dilekler :) inşallah hepsi gerçekleşir canım

    YanıtlaSil
  11. İnsanın yaşadığı hayattan memnun olması en güzeli, yeni yıl katlanarak gelsin o zaman....

    YanıtlaSil
  12. Yıllar birbirini kovalar oldu.. Yoksa bana mı öyle geliyor..:) Zaman uçup gidiyor.. Yeni yıl çokça mutluluklar ve huzur getirsin..

    YanıtlaSil
  13. yeni yılda umarım tüm istediklerini gerçekleştirme fırsatın olur....

    YanıtlaSil
  14. Gerçekten sağlık en önemlisi, yeni yılda gönlünden tüm geçenler gerçek olsun :*

    YanıtlaSil
  15. Çok güzel özetlemişsin Derya. Dilerim düşündüklerin gerçekleşir. Sevgilerimle :)

    YanıtlaSil
  16. Deryaciiimmm e-kitap miii heyecanli guzel bir haber buu guzelim insallah yetisirsin isteklerine. Bloggerligin cidden hakkini veriyorsun.tebrikler canim. Yeni yilda tum dileklerin gerceklessin kocaman optum😘

    YanıtlaSil
  17. Sağlık, huzur ve mutluluk eksik olmasın yeni yılda da Deryacım, e-kitabını merakla bekliyorum :)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  18. Güzel dileklere katılmamak olur mu hiç. Yüreğinize sağlık. Dilerim tüm isteklerinize ulaşırsınız nice yeni yıllarda. :)
    Şimdiden yeni yılınız kutlu olsun, belki görüşemeyiz, :) (Aklım sıra espri yapıyorum.)

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski