Eski Bir Dost - Kamuran Esen

Yıllar önce, amatör yazar platformu izedebiyat sitesinde amatörce yazılarımı yazdığım bir sayfam vardı. Sonradan bloglarımı açınca sayfamı kapatmıştım. İşte orada yazarken, harika bir kadınla tanıştım. Birbirimizin yazılarını okuduk, mesajlaştık. Tabii o çok çok daha usta bir yazar ve yazılarını çok beğendiğim bu insanın tevazu gösterip benim yazılarımı da okuması beni inanılmaz mutlu ediyordu. Ben Kamuran hanımı o gün bugündür hiç unutmadım. Ama benim yurtdışına gelmemle iletişimimiz koptu. Yakın zamanda internette yeni kitabının çıktığını okudum ve blogda mutlaka yer vermeliyim dedim. Sonra da tesadüfen facebookta hesabını görüp yazdım ve yine birbirimizi bulmuş olduk. Çok mutlu olduğum bir tesadüf oldu bu. Eh o zaman blogda bahsetmek de şart oldu :)

mudurnulu-fatma-ninenin-gunlugu-

Sevgili Kamuran Esen' i tanımayanlar için biraz bahsetmek istiyorum. 1955 yılında Bolu' nun Mudurnu ilçesinde doğdu. 28 yıl boyunca İlkokul öğretmenliği yaptı. Ayrıca Eğitim Ön Lisans Programını tamamladı. Yerel bir gazetede köşe yazarlığı yaptı, öyküleri ve şiirleri yayımlandı. Bir çocuk annesi olan Kamuran hanımın kitapları :

Şiirlerle Öyküler - şiir /Milli Eğ. Bakanlığı Öğr. Yazarlar Dizisi (1988)
Sevgi Yumağı - şiir (1997)
K. Esen' in kaleminden Mudurnu- derleme (Mudurnu Kaymakamlığı-Mudurnu Belediye Başkanlığı Kültür Hizmetleri Dizisi
Oynatmayalım Uğurcuğum - deneme, anı /Senfoni Yayınları 2004
Mudurnu' lu Fatma Nine' nin Günlüğü- Mudurnu Kaymakamlığı Kültür Hizmetleri Dizisi(2015)
Son kitabı Mudurnu' lu Fatma Nine' nin Günlüğü 2 ise 2017 Ekiminde Cinius Yayınlarından çıktı.

Kamuran Esen


Yıllar sonra tekrar buluştuğumuz için çok mutluyum. Umarım daha nice kitabından bloğumda bahsetmek kısmet olur.

6 Yorumlar

Yorumlara link eklemeyiniz tıklanabilir link olan yorumlar yayınlanmaz. Please don' t add your links at the comments they will not published.

  1. Ne güzel.Başarılar diliyorum kendisine bende.

    YanıtlaSil
  2. Eski dostları yine internet sayesinde bulmak harika... çok sevindim adınıza. :) Başarıları ve yazıları daim olsun.

    YanıtlaSil
  3. Başarılar dilerim bende. Ne güzel bir buluşma olmuş :)

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski