Günesürgün - Deeptone

deeptone-kitap
Herkese selamlar dostlarım. Sevgili Peter Pan' ım Deepton' un Dorlion yayınlarından çıkan, en son kitabı Günesürgün'ü nihayet okuyabildim. Yurtdışından kitapları edinmem zor da olsa bana tüm kitapları ulaştıran iki meleğim vardı :) Buradan tekrar teşekkür ederim. Böylelikle sanırım tüm kitaplarını okumuş oldum.
Bu kitapta Deepton, bize biraz daha fazla 'cee' demiş gibi geldi. Ben kafamda yarattığım Deeptone' a uygun çok bölüm buldum. Bilmeyenler için tekrar yazayım Deeptone kimliğini gizleyen bir yazar. Ben kendi kafamda ona ait bir kimlik oluşturdum. Günün birinde kısmet olur da yüzyüye tanışırsak bu hayalimdeki kişiye uyacak mı çok merak ediyorum :) Bunun dışında yakınan tanıdığı çevreden etkilenerek yazdıkları, ki bu kez ailesinden de oldukça bahsetmiş aslında, bir de gözlemleri var. Ayrıca yine yazarlık gibi bir çok konudaki düşüncelerini yazmış. Ben hep şunu düşünüyorum ilk Deeptone kitaplarını birine tavsiye ederken; önce bir bloğunu gözden geçirin (Sade ve Derin), yazılarına bir aşinalığınız olsun. Çünkü o hep tanıdıklarına yazar gibi yazıyor. Öğrenci hikayeleri benim tarzım olmasa da, kadın hikayeleri ve şiirlerini çok sevdim. Hatta yine bir sürpriz yaparak Günesürgün şiirini kameraya okudum. Umarım başarılı olmuşumdur pek şiir okuyamam :)
Sevgili Deep, kalpten inanıyorum ki bir gün seninle tanışacağız; hatta içimde bir his seni sanki tanıyormuşum diyor bana. Sevgiyle kal...

Daha önce okuyup tanıttığım diğer deepton kitaplarını burada videoları ise burada bulabilirsiniz. Sevgiyle kalın, deli kalın...

İlginizi Çekebilir : Sahnelerin Kraliçesi Dost Blogger


15 Yorumlar

Yorumlara link eklemeyiniz tıklanabilir link olan yorumlar yayınlanmaz. Please don' t add your links at the comments they will not published.

  1. ben severek takip ediyorum kendisini :)

    YanıtlaSil
  2. Kitaba ne güzel bir konsept yapıp fotoğraf çekmişsin :)

    YanıtlaSil
  3. So lovely :)
    Have a good evening

    YanıtlaSil
  4. Kitap okurken karekterleri ya da yazarı hayal etmek keyifli birşey bence. Ben de çok yaparım

    YanıtlaSil
  5. Şiir çok güzel, sen de çok güzel seslendirmişsin Derya'cığım, deeptone'a başarılar, bol satışlar diliyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  6. Ortada büyük bir emek ve emeğe duyulan bir saygı var. Deepton'u bu güzel eseri için sizi de bu güzel yaklaşımınız için tebrik ediyorum. Alkışların en büyüğü sizlere gelsin :))

    YanıtlaSil
  7. kitabı ben de alacağım en kısa zamanda..

    YanıtlaSil
  8. Ben de okudum Günesürgünü:D Ama yorumunu daha girmedim deryacııımm.
    Çok çok tatlı bir yorumlama. Evet dediğin gibi önce bloguna bir bakmaları lazım deepciğimin :)
    Ya ses tonun çok naif yumuşacık böyle sen ses terapisi felan yapmalısın.
    harika. o şiirine bayılmıştım deepin.
    deep şiirde ciddi başarılı. nasıl hayal ediyosun deepi. ben böyle hayal edemiyorum da :) yani günesürgünü okurken yaptığım analizler neticesinde değişti fikrim. artık hayal edemiyorum ahaha :) yani ; nasıl yani diyip durdum. enteresan tatlı bir arkadaşımız deep kalemine sağlık olsun.
    öperim çok :*

    YanıtlaSil
  9. Diyarbakır da olduğum sıralarda çocuklar kendi alışverişlerini yapıp Durucuğu oyun salonuna götürdüklerin de D&R a gidip kitaplara bakma fırsatım oluyor Her seferin de soruyorum Deep in kitaplarını ben sora sora getirteceğim bu gidişle.:)))
    Sen yine arada oku bize şiirlerden ikinizi de çok öpüyorum

    YanıtlaSil
  10. merak uyandırdı .. şiir de çok güzel, çok güzel okumuşsun :)

    YanıtlaSil
  11. Interesting post! Thank you for following my blog, I follow you too as Klaudia Żankowska.
    https://hamster-and-life.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. Okumasam da ilgimi çekti. Şu sıralar hep ders yoğunluğu ile kaynak kitaplara yoğunlaştım...

    YanıtlaSil
  13. Thanks a lot for sharing) looks very interesting!
    I follow you)) Follow me too pleas)
    Have a nice day!
    http://alyonapsel.blogspot.com/

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski