Deeptone' a Hediyem

Herkese selam !!! Bu kış, sevgili Deeptone, en sevdiğin hikayelerimden birini okur musun demişti ; ben de bahçemde güller açınca okuyacağıma söz vermiştim. Nisan' da geleneksel Deeptone günümüz vardı ama maalesef bizim burada güller Mayıs sonunda açar bazen Haziran başını bile bulur. O yüzden benim hediyem bugüne kısmet oldu.



https://delikizinbohcs.blogspot.co.at/2016/06/gul-bahcemin-hikayesi.html
Gül bahçem benim için çok değerli. Bir de özel hikayesi var. Merak edenler resme tıklayarak okuyabilir.


Ben Yani kitabından Gece hikayesinin ilk bölümünü okudum Deeptone ve sizler için. Neden en sevdiğin bu derseniz, Gece ile aramda birçok benzerlik bulmuş olmam. Kendimi ona çok yakın hissettim ve bu hikayeyi okumak istedim. Biraz uzun oldu umarım sizi bıktırmam. Ayrıca tek bölümde de çekemedim nedense iki video oldu :)

14 Yorumlar

Yorumlara link eklemeyiniz tıklanabilir link olan yorumlar yayınlanmaz. Please don' t add your links at the comments they will not published.

  1. Cok güzel bir hediye olmus 😄💕

    YanıtlaSil
  2. Ben Deeptone'muşum gibi sevindim. Çok güzel bir şey yapmışsınız...

    YanıtlaSil
  3. Huzur veren bir anlatımın var,çok beğendim...

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel bir armağan ,ağzına sağlık sesin de çok tatlı 7- 24 dinleyebilirim .Deepp armağanın harika

    YanıtlaSil
  5. çok güzel olmuş gerçekten..

    YanıtlaSil
  6. Kaşlarını biraz çatıyorsun okurken :))Azıcık dikkat et canım benim :)) Genel olarak da çok hoş olmuş.Ses tonun ise tam bir spiker :))

    YanıtlaSil
  7. Ne kadar yumuşak bir sesin varmış Derya:))) Huzur verici, rahatlatıcı:)

    YanıtlaSil
  8. Hediyede çıta baya bi yükselmiş :D

    YanıtlaSil
  9. Çok anlamlı buldum. Güzel bir ses tonu ve okuma. Kutlarım Derya. Deep'ciğimizi de tabii :))

    YanıtlaSil
  10. Vayy çok güzel hediye :). Ses tonun çok tatlı, çok güzel :).

    YanıtlaSil
  11. Videoyu yeni fark ettim. Çok güzel olmuş. Ağzına sağlık. :)

    YanıtlaSil
Daha yeni Daha eski